1 Nisan 2014 Salı

2014 Yerel Seçimler'de Denizli'ye küçük bir bakış


Ben Denizli'nin Bozkurt ilçesinin Cumalı köyündenim. Beni temsil edecek kişilerin olduğuna inanmamama rağmen oyumu muhafazakarlara karşıt olduğum CHP'ye verdim. Denizli il genelinde AKP % 40 oy oranıyla 19 ilçenin 15'inde seçimleri kazandı. CHP'nin oyları % 31'de kaldı. Şehir merkezindeyse CHP'nin oyları % 40'a yakındı ve AKP ile oy oranı birbirine yakındı. Ama olmadı işte. Gene AKP kazandı. Ama benim ilçemde, Bozkurt'ta %37,4 ile rahat bir şekilde CHP kazandı. Hem de bir kadın, Birsen Çelik'le. Sırf bunun için bile iyi ki de oy vermişim diyorum.

Denizli'de 3 ilçede CHP, 1 ilçede MHP kazandı seçimi. Aslında Denizli muhafazakar oylardan kurtarılabilecek şehirlerden biri. Ben Denizli'nin muhafazakar olduğuna inanmıyorum. Muhafazakar bir partinin seçimleri kazanmasının, şu anda Ekonomi Bakanı olan eski Belediye Başkanı'nın AKP ile yakın teması ve bu temasın getirileriyle alakalı olduğuna inanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder