19 Mart 2014 Çarşamba

Kyle Minogue'dan geriye kalan: Na na na...


Kylie Minogue...
Ben çocukken, daha "Kylie Minogue" olmadan önce bir çocuk dizisinden hatırlıyorum onu. Yani oyuncuydu önce Kylie.
Sonra listelerin zirvesinden giriş yaptı hit makinesi Stock-Aitken-Waterman üçlüsü imzalı "I Should Be So Lucky" şarkısıyla. Soınra da "Locomotion" cover'ıyla...
Başka...
Görsel bir ögeydi Kylie Minogue benim için.
Sonra da hatırlanan "Nan nan na... Can't Get You Out Of My Head..." Belki de en büyük hiti bu.
Bir de "Confied In Me" sanırım.
"2 Hearts"daki performansını da es geçemeyiz.
"Slow"un klibi de muhteşemdi.
Nick Cave'le söylediği "Where the Wild Roses Grow"u Kylie hanesine yazabilir miyiz bilmiyorum.
Sonra kansere yakalandı ve bu rahatsızlığını meme kanserine dikkat çekmek için faydalı bir şekilde kullandı.
Güzel bir kadın Kylie Minogue, özellikle vücudu altın orana tekabül ediyor. En güzel popolu şarkıcı olarak biliniyor. Jennifer Lopez, Shakira, Beyonce'nin ki değil, Kylie'nin kalçaları...
" Kiss Me Once" 13. stüdyo albümü. Albümü baştan sona dinledim ve akılda kalan pek bir şey yok gene.
"Sexercize" klibinin görüntüleri muhteşem ama, hatta dehşet boyutta muhteşem. Vücudunu, özellikle poposunu çok güzel kullanmış bu klipte. Sanki karşısında birisi varmış gibi sevişiyor ama en estetiğinden. İnsan bu sahneleri görünce kendi sevişmelerinden pişmanlık duyuyor. Evet sevişmenin de bir estetiği olmalıymış gibi...
Şarkıyı klipsiz dinleyince hiçbir şey ifade etmiyor. Burun kıvırdığım Britney Spears bile alasını yapıyor bu tarzın.
Bazı kişiler vardır, hiçbir şey yapmasa da fiziğiyle, ışığıyla isim olur. Çok üzgünüm ama Kylie Minogue da böyle efsanelerden...
Diğerleri mi; Marilyn Monroe, Angelina Jolie...
Sakın yanlış anlaşılmasın. Onları kötülemiyorum, hatta ben de çok seviyorum ama yaptıklarıyla değil, yapamadıklarıyla starlar, hatta efsane starlar. Elle tutulur geriye bırakacakları bir şey yok ama kendileri varlar ve hep olacaklar. Sanatın görsel boyutu diyebiliriz onlar için, hatta ikonu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder