24 Şubat 2014 Pazartesi

Eşcinsellerin oyları geçersiz!

İnsanlık siyasi çıkarların önünde olmalıdır.

Öce şunu sormak istiyorum. Bazı insanlar neden siyaset yapar?

Amaçları nedir, dertleri nedir..?

Faydacılık?

Birilerini, bir şeyleri kurtarmak?

Yoksa sırf ego mu statü aracılığıyla?

Siyasetin meslek olarak, başarı olarak görüldüğüne şahit oluyorum genellikle.

Bilgi toplumu olamamış coğrafyalarda iktidar olmak başarının en büyük kriteridir. Birilerine hükmedebiliyorsan, birilerinin başına gelmişsen senden büyüğü, senden önemlisi yoktur.

Gerçekten ben, bizimki gibi kültürlerde bir şeyleri halletmek için siyaset yapıldığına inanmıyorum.

Haa... "Halk bunu istiyor, biz de bunu yapıyoruz" diyorsanız, bir şey diyemem.

Peki siyaset bu mudur? Halkı bulunduğu noktadan demokrasi adına daha yukarıya çekmek değil midir?

Eşitlik, özgürlük, demokrasi sadece halkın koşullandığı ölçüde mi olmalıdır, yoksa onları gerçek demokrasiyle tanıştırmak mıdır amaç?

Temsiliyet hakkı halkın iyiliği için değil midir?

Halk kendisi için iyi olanı kendisi daha iyi bilmez mi?

Tabi sorun halk olarak, insan olarak kimi gördüğünle alakalı.

Seni iktidara getiren ve getirecek olandır gerçek halk!!!

Diğerleri adı üstünde azınlık.

Ve gelelim asıl meseleye.

Amacımın kimseyi küçümsemek olmadığını belirteyim. Hak mücadelesi yapan herkesi takdir ediyorum.

İnanmak da istiyorum farklılıklara kucak açanların iyi niyetine.

Ama... İnanamıyorum. Çünkü zaten gerçek anlamda kucak açmadıklarını açıkça söylüyorlar.

Göstermiyorlar samimiyetlerini.

Nasıl inanırım, niye inanayım hal böyleyken.

Çünkü demek istiyorlar ki, "Varsınız ama bizi var edecek ve size karşı olan bir kesim de var" diyorlar.

Yani, "Siz önümüze engel çıkarabilirsiniz" demek istiyorlar.

Gerçekten bize inansalar diğerleriyle eşit davranmazlar mı?

Açık eşcinsel olmasak daha ayrıcalıklı olmaz mıydık?

Bazı siyasilerin, demokratik görünmek adına LGBT'leri vitrin olarak kullandıklarına inanmak istemiyorum ama tabanlarını ikna edici bir söz duyabildik mi ağızlarından?

Kimisi LGBT'leri desteklediğini söyledi ama "Hadi tamam" desem ne olacak?

Çoğunun samimiyetine hiç inanmıyorum zaten. Çünkü LGBT'ler her zaman dinlenmeli, her zaman anlatılmalı, her zaman desteklenmeli, topyekün kucak açılmalılar bizlere ama biz olduğumuz için değil, eşcinsel olduğumuz için. Çünkü ben eşcinsel olmadıktan sonra herkes kucak açar bana.

Sonuç mu?

Hiçbir partiye oy vermeyeceğim.

Çünkü benim oyumun rengi gökkuşağı ve bana geri dönüşümü olmayacak.

"Kötünün iyisi kazansın" da demek istemiyorum.

Kötünün iyisi benim için bir şey mi yapacak?

Yapacak olan insan benim adımı telaffuz eder gururla.

Kısacası ecinsellerin oyları, geçersiz oy gibi eşcinselleri temsil etmiyor.

O yüzden hiçbiri benim oyumu hak etmiyor.

Benim oyumu hak eden gelir benden-eşcinsellerden oy ister, vaadde bulunur "sizin için şunları yapacağım" diye.

Nerdeler peki?

Biz kapılarını çalsak ne olacak?

Duyarlılığı olan bir insanın nerede yaşarsa yaşasın, algıları tüm farklılıklara karşı açık olur.

Herkes ama herkesin adı telaffuz ediliyor ama eşcinsellerin değil.

Yaa bir de bana LGBT denmesini istemiyorum.

Sanki benim kimliğimi kamufle ediyor gibi geliyor. 

Ben aşağılanan ismimle lanse edilmek istiyorum.

Beni aşağıladıkları ismimle lanse etsinler ki, eşcinselliğe kendi bakış açılarıyla yüzleşsinler.

Sözde değil, özde bir kabul istiyorum.

Ben gay de değilim, LGBT de değilim; eşcinselim, ibn*yim, dönm*yim...

Ben light bir isimle light bir hak istemiyorum; kaba ve sert ismimle gerçek hak ve hukuk istiyorum.

Partililer desin ki, "ibn* adayımız..., dönm* adayımız..."

Bunu diyebilecek bir partili var mı?

Beni ben olarak kabul edebilecek bir cesur yürek!

Bakınız, ya biz LGBT'ler bir parti kuralım, ya da heteroseksüeller gelsinler bizden oy ricasında bulunsunlar.

Başka bir alternatifi yok bunun.

Var mı?

Not: Yerel seçimlerdeki LGBTİ adayları tebrik ediyor ve başarılı olmalarını çok istiyorum her şeye rağmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder