26 Şubat 2014 Çarşamba

Bazen başka bir gezegene çekip gidesim geliyor

Dün birisi beni Facebook'ta aşağıladı söylemek istediklerimi anla(ya)madığı için. Ben, eşcinsellerin oylarının sadece heteroseksizme hizmet etmemesi gerektiğini, dolayısıyla eşcinsellerin temsiliyet haklarının, onlara da faydalı olacak şekilde değerlendirilmesi gerektiğini anlatmaya çalışırken, muhafazakar yapıya meydan vermekle suçlandım. Hem üstelik heteroseksüeller heteroseksüelliklerini ulu orta mı yaşıyorlarmış da, hetero hetero dolaşıyorlarmış mı da, heteroseksüellikleirini haykırıyorlarmış da, yani bu anlamda bir şeyler söyledi, eşcinseller açık olacaklarmış. Hem Türkiye'de homofobi yokmuş. Belki muhafazakar kesim homofobik olablirmiş ama diğer kesimler homofobik değillermiş. Eğer muhfazakar kesim dışındaki en öndeki muhalif partiye oy vermezsem, gay barlarımız kapanırmış. Beni pasivize olmakla suçladı, üretmeliymişim. Hakaret de eti sanırım aşağılarken ama kafaya takmadığım şeyleri, kelimeleri de hafızam otomatik olarak siliyor pozitif halimi korumak adına. Bir de beni sadece cinselliği düşünmekle suçladı. Bütün eşcinseller öyleymiş. Her zaman analtıyorum; Normal olan, insanın kapasitesi kadar seks yapmasıdır, kendini tutması değil. Ben de eşcinsellerin sadece seks odaklı yaşamasına, hayatın diğer güzelliklerine sırtlarını dönmelerine onlar adına karşıyım ama bu seksi kötü bulduğumdan değil. Gerçekten şu hayatta insanı kendinden geçirircesine zevk veren en önemli bedensel veya ruhsal aktivite seks değil midir? İnsanlar sanki kendileri bunun bilincinde değillermiş gibi niye zorda kalınca karşısındakini belden aşağı vurmaya çalışırlar ki? Tabiki de kendilerini tuttukları için veya kendileri de aynı seks kafasına sahip oldukları için. Kendileri de seksi çok seviyorlar ama heteroseksist içselleşmelerden dolayı heteroseksist toplumla ters düşünce veya heteroseksist topluma yaranmak için seks karşıtı oluyorlar. Bir de bana kendimle barışmamı tavsiye etmez mi? Kendisinin eşcinsel olup olmadığını sormamıysa kendimi bilmezlik, seviyesizlik olarak tanımladı. Kimlikler özel kalmalıymış. Zamanımı çaldırdığım zaman kendime çok kızıyorum ama nasıl bir dünyada yaşadığımı görmek için de bu kayıplara göz yummalıyım sanırım. Çok üzülerek bir şey söyleyeyim mi? Bazen demokrat, aydın geçinen kesimin de yobazlardan hiçbir farklarının olmadıklarını, yobazların farklı bir versiyonu olduklarını görünce bırakın oy vermemeyi, başka bir gezegene çekip gidesim geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder