31 Ocak 2014 Cuma

Venüs-kalça gamzesi


Bugün bir haber okudum. Kadınlar artık kalçalarının üzerine gamze yaptırıyorlarmış. İşin biyolojik ve teknik boyutunu bilmiyorum. Bazılarının kalçalarının üzerinde erkek kadın fark etmeden iki tane sağlı sollu gamze oluyor. Benim de var ama hiçbir etkisini görmedim bugüne kadar! Zaten kimse de göremez. Birileri, doktorlar falan bunu insanlara para için dikte ederse, bazıları da kafasını gamzeli kalçayı güzel görmeye koşullandırırsa, e bazıları da kendini beğendirmek için kalça gamzesi telaşına düşer. Estetik dediğin nedir, güya güzelleşmektir ama bu doğal arızasız halini de değiştirmek olmamalıdır. Herkes birbirine benzesin öyleyse fabrikasyon bir şekilde. Oysa insanın karakteristiğini ifade eden bir görüntüsü vardır koruması gerektiği. Yani burnun yamuktur (Gerçi benim de yamuk. Doğuştan mıydı, yaşadığım şiddetlerin bir eseri mi onu da bilmiyorum. Üstelik nefes almakta da bazen zorluk çekiyorum ama dayanabildiğim kadar dayanacağım işte), insanların dikkatini çekecek boyutta herhangi bir arızan vardır, düzelttirirsin ama kalkıp da doğanın yarattığına şekil vermeye kalkışmak, düpedüz doğaya hakaret, kendine saygısızlıktır. Pardon yani, üzerine alınmasın kimse, bu sadece kendi düşüncelerim. Yaptıran gene yaptırsın o kadar eziyete katlanabilecekse eğer. Asıl karşı olduğum ne biliyor musunuz estetik konusunda, birilerine kendini beğendirmek amacıyla estetik yaptırılması. E yarın karşındaki başka bir şeyi beğenirse ne olacak, trend değişince ne olacak? Herkesin beğenisine ve modaya göre bıçak altına mı yatacağız? Ben bir eşcinsel olarak transseksüellik ameliyatlarına bile karşıyım aslında. Çünkü kadınlığı erkekliği belirleyen biyolojik beden değil, senin kendini ne hissettiğindir. Cinsiyetçi heteroseksist topluma uymaya çalışacağımıza, doğamızı topluma kabul ettirmeliyiz. Gazeteler, televizyonlar falan da reklam kokan bu haberleri sütunlarına, ekranlarına taşıyorlar ya, onlar da resmen bu kandırmacaya alet ediyorlar kendilerini, şekilciliğe özendiriyorlar milleti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder