1 Ocak 2014 Çarşamba

Tarkan dünyanın en güzel erkek yüzü


Tarkan'la ilgili ara ara yazılar yazıyorum. Çünkü onun yüzüyle her karşılaştığımda içim eriyor güzelliğinden dolayı. Kadınlar yüz olarak tartışmasız erkeklerden daha estetiktir; Bir duruluk, bir incelik, bir zerafet, bir masumiyet, bir tazelik vardır... Ve ben estetik güzelliği erkek olarak dünyada en çok Tarkan'da görüyorum. Erkek bedeninde bir kadın yüzünün inceliği var Tarkan'da. Ama o güzellik katmerlenmiş. Çok alıcı, çok cazibeli, çok vahşi, çok masum, çok seksi... Yani bütün estetiksel unsurların bir bileşeni gibi Tarkan'ın yüzünün güzelliği. Tabi o güzelliği kullanabilen bir ruha da sahip Tarkan. O estetiği diri tutan Tarkan'ın ruhundan başka bir şey olabilir mi? Enerjiyi veren ve yüze yansıtan ruhun güzelliği. Çok imreniyorum böyle yüzlere, dolayısıyla ruhlara. Hep tebessüm eden, hep gülümseyen, etrafına hep pozitif enerji saçan... O yüzden insanın güzelliğine güzellik katan tatlı bir gülüştür. Bu gülüş tebessüm boyutunda bile bulaşıcı bir virüs gibi senin de güzel görmene sebep oluyor. Tarkan'ı güzel yapan doğuştan gelen yüz güzelliği kadar ruhunun tebessüm, gülüş olarak dışarıya yansıyan pozitif enerjisi. Ona her baktığımda içim eridiği kadar açılıyor da. Kilitleniyorum ona bakarken. Çok derin ve de anlamlı bakıyor. Gözlerinin hakkını veriyor. İnsanı içine çekiyor. Tarkan'ın yıldız olmasının altında yatan sadece yeteneği değil. İşte bu enerjisi. Sevgi dolu iyimser pozitif enerjisi. Çok güzel var ama dünyada Tarkan gibisinin olmadığı konusunda çok iddialıyım. Bu ona delice bir hayranlık falan değil, yansız bir bakış açısı. Altın oran diye bir şey var ve ben ona inansam da, insanı güzel yapan kişisel özelliklerdir. Tarkan'ın suratına bakıyorum tablo gibi. Her bir uzvu özenilerek yaratılmış gibi. Hiçbir yeri sırıtmıyor. Kaşı-gözü, ağzı-burnu, dudakları, teninin-gözünün rengi yerli yerinde. Kıskanıyor muyum? Evet ama imrenerek kıskanıyorum, hazımsız bir şekilde değil. Onunla yarışacak bir güzellik olmadığını söylerken yüzünden yansıyan güzellikten bahsettiğim unutulmasın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder