19 Ocak 2014 Pazar

Dünyamı değiştirdim!

Ben artık sanal dünyadayım. Çünkü kendimi internet üzerinden bu dünyada gerçekleştiriyorum; Varoluyorum ve tatmin oluyorum. Ruhsal anlamda yani. Zaten varoluşun en önemli şekli bu-ruhsallık değil mi? Sosyal hayatta sadece bedensel olarak varım; Yeme-içme, spor, seks, uyku ve diğer ihtiyaçlar. Bu alemde varoluşum, aslında kendimi ait hissetmediğim fiziksel dünyanın sayesinde. Ne o dünya beni kabul etti, ne de ben o dünyaya uyabildim. Mutluyum böyle yaşamaktan. Ama biraz daha dengeye oturtmam gerekiyor yeni dünya düzenimi. O zaman çok daha güzel olacak. Bir de internet aracılığıyla insanın kendine benzeyen kişiler bulması fiziksel hayata göre hem çok kolay, hem de çok mümkün. Yalnız da hissetmiyorsun artık kendini. Hem daha sağlam arkadaşlıklar kurabiliyorsun. Bıgüne kadar sanal alemde edindiğim dostluklar, beni fizksel hayatta hiç yanıltmadı. Sanal alem bana ölümsüzlüğümü da hatırlatıyor. Fiziksel hayatta hayatım bittikten sonra diğer dünyalardaki yaşmıma bir pratik gibi sanal dünya. Bütün hayallerimi ben sana dünyada gerçekleştirdim diyebilirim. Çünkü bu alemde her şeyi yapabildiğin gibi, yapım gereği de bana çok uygun. Tam benim dünyam yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder