13 Aralık 2013 Cuma

Müziğe ve müzik dostlarına sonsuz teşekkürler


Müzik herkes için önemlidir, önemli de olmalıdır. Kendi açımdan önemi, insanı iyileştirici olması, insanın en önemli yoldaşı olması, sevincine-üzüntüsüne ortak olması, vesaire, vesaire. Ve bu yüzden hayatta en saygı duyduğum öğe müzik. Sevdiğim sanatçının albüm çıkarması, sevdiğim bir müzik albümüne sahip olmak hayat-meyat meselesidir benim için. Aşk-meşk yeminle solda sıfır kalır. Aşk belki değersizliğini bildiği için kapımı çalmaya çekiniyor artık. Her şeyin yeri başkadır ama bazıları için bazı şeyler önceliklidir. Müzik de benim için 1 numaradır. Bugün müzikle ilgili iki haber aldım. Bir tanesi çok özelim olduğu ve nazar değmemesi için sürpriz olsun, diğeriyse çok sevdiğim bir dostumdan aldığım müzik CD'si. "Aman ne var bunda?" diyebilirsiniz. Kör aşık için tek bir dal çiçek ne ise, müzik manyağı birisi olarak bir müzik çalışması da benim için odur. Sevgili Abdullah Ulunay kendi prodüksüyonu Zeki Müren'in "Yaralı Gönül" single'ını göndermiş bana bugün. Bu çalışma ilk çıktığında ve Abdullah Ulunay'la yüz yüze görüşmeden önce aklıma düşmüştü ve evrenin projesinin gerçekleşme zamanı geldi. Tıpkı müzik aşığı Abdullah Ulunay'la buluşma zamanımızın gelip de buluşmamız gibi. Güzelliklerin de kaçınılmaz sonu oluyor işte. Müzik adına, müzik dostlarına sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder