12 Aralık 2013 Perşembe

Devlet'e göre ben bir sapığım!


Bugün, Vakit gazetesinin eşcinselleri sapık olarak tanımlayan kupüründe kendimi gördüm. Bu gazete, Kaos Gay Lezbiyen Derneği'nin, eşcinsellerin toplumdaki imajlarını düzeltebilmek için çeşitli aktiviteler düzenlediğini ve eşcinselliği anlattığından bahsederek, bu aktivitelerden örneklerle "Anadolu'da 'sapkın' tehlikesi" başlığıyla vermiş haberi. Bu haberde fotoğrafımın çıkma nedeniyse, ırkçılığa ve homofobiye dikkat çekmek amacıyla Denizli'de mülteci LGBT'ler arasında yapılan ve eşcinsel hakem Halil İbrahim Dinçdağ'ın  yönettiği dostluk maçında bulunmam. Şimdi ben gerçekten sapkın mıyım? Sapkınlık nedir? Heteroseksüellikten eşcinselliğe geçiş mi? Ama ben hep kendimi eşcinsel olarak hissettim. Yani cinsel yönelimimden sapmadım. Eşcinselliğime rağmen heteroseksüel ilişki yaşasaydım, asıl o zaman sapmış olurdum. Bu ülkede cinsel yönelim sapması var ama heteroseksizmin eşcinselleri heteroseksüelliğe zorlamasında dolayı bir sapma var. Sapmanın sebebi de heteroseksizmin kendisi. Bizi zorla saptırıyorlar yani heteroseksüelliğe zorluyorlar, sapmak istemeyince de sapık ilan ediyorlar. Gerekçeleri de ahlakçılıkları. Bunun sebebi de herkesin kendileri gibi olmasını istemeleri. Yani şimdi ben heteroseksüel olmadığım ve heteroseksistçe yaşamadığım için sapık oldum sanırım! Ve devlet de bunu onaylıyor ki, bu yobaz gazetelerin söylemlerine hiçbir şey yapmıyor, yıllarca eşcinselleri nefrete hedef göstermelerine sesini çıkarmıyor. Devletin bakış açısına göre de ben bir sapığım şu anda anlayacağınız. Ve yaşadığım şehire tehlike arzediyorum gazetenin dediğine göre. Lütfen birileri beni şikayet etsin hangi sapıklığımdan zarar gördülerse. Yoksa bu bir iftiradır ve devlet bu iftiranın cezasını kessin. Çünkü ben ne saptım, ne de sapığım. Ben bir eşcinselim ve kimseyi de cinsel yönelimimden dolayı rahatsız etmiyorum, kimseye zarar vermiyorum. Dahası hedef gösterilmekten dolayı, homofobi yüzünden korunmaya muhtacım. Ama devlet de beni tanımıyor, korumuyor. Cinsel yönelimi sadece heteroseksüelliğe indirgiyor. O yüzden toplumdaki homofobi, devletin homofobisinin bir uzantısıdır. Ben böyle gazetelere bakınca devletin nüshasını görüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder