7 Nisan 2013 Pazar

Bu dünyaya geliş amacım çok güzelmiş!

İnsanın kendini bilmesi güzel ama birileri veya bir şeyler tarafından tescil edilerek kendinden emin olması daha güzel. Doğum tarihindeki rakamlara göre kişilik analizini biliyordum aslında. Ayşe Arman bu konuyla ilgili Türkiye'deki uzmanlardan biriyle röportaj yapmış ve röportajın sonunda da, rakamlarla ilgili kişilik analizinin tablosunu ve her rakama karşılık gelen anlamları vermiş.

Ben de bu tablonun direktifleri doğrultusunda kendimi analiz ettim.

Çıkan rakamlar 1, 6, 7, 5, 6, 7, 4, 2 ve 2

Bu rakamlara göre;

İnsanlar beni ilk gördüklerinde,
bu dünyayı yönlendiren, insanlara yol gösteren kişi olarak algılıyorlarmış.

Ses tonumun insanlar üzerindeki etkisi,
dünyayı güzelleştirici, güzelliklerin takdir edilmesini sağlayıcı ve dünyayı dengeleyici şeklindeymiş.

Bu dünyanın mistiği, ruhsal kişiliği ve sanatçısı olarak, evrenin sırlarını keşfetmek şeklinde yol almak istiyormuşum.

İş yapma biçimim,
zekamı kullanarak devrim yaratmak, özgürlük düşkünü biri olarak, özgürlüğü öğretmek şeklindeymiş.

Öğrenmem gereken hayat dersleri,
dünyayı güzelleştirmek ve dengelemekmiş.

Kendimi,
mistik, ruhani, sanatçı ve kaşif olarak görüyormuşum.

Beklenmedik durumlara karşı tepkim,
dünyayı keşfetmek ve olayların her iki yüzünü anlaşılmasını sağlamak şeklindeymiş.

Eyleme geçme tarzım,
koruyucu, kollayıcı, insanlara tehlikeleri haber verici, kendi gerçeklerine ulaşmalarına yardımcı olma şeklindeymiş.

Bu dünyaya,
gene aynı şekilde, insanları korumak-kollamak, tehlikeleri haber vermek, kendi gerçeklerine ulaşmalarına yardımcı olmak için gelmişim.

Bu ben olmasam bile, böyle biri olmak ve olmak için çabalamak kadar güzel bir şey olabilir mi?

Doğum tarihimin hesaplamasına göre çıkan rakamlarda 3, 8 ve 9 yoktu. Onların anlamlarına baktım.
3; Disiplinci, savaşçı,
8: Sınırları çizici ve kuralcı diyor.
İkisi de hiç bana uymuyor.
Ama 9 rakamının olmaması düşündürdü.
9: Dünyanın en iyi öğrencisi ve öğretmeni diyor.
Belki de iyi bir öğrenci ve öğretici değilim. Doğru, değilim galiba.

Siz de kendinizi tanıyabilirsiniz;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder