28 Mayıs 2023 Pazar

LGBT ve LGBT'ci ne demek?


Bu seçimlerde iktidarın muhalefeti karalamak-gözden düşürmek için tribünlere oynadığı konu, erkekliğe-erkek egemen yapıya tehdit olarak görülen-gösterilen toplumun ahlakçılığının zirvesi olan eşcinsellikti. Ahlak demiyorum bakın ahlakçılık diyorum, çünkü gerçek ahlak dürüstlüktür; ahlakÇILIK ise beden ve cinsellik üzerinden insanları zapturapt almak için oluşturulan ve namus ve ahlak anlayışıdır. Seçim boyunca sapıklık diye eşcinseller lanetlendi-nefrete hedef gösterildi, muhalefet de LGBT'ci diye karalanmaya çalışıldı. LGBT ne demek; lezbiyen, eşcinsel, transseksüel, biseksüel demek. Yani insan demek, bu ülkenin de vatandaşı demek, anası-babası olan insanlar demek, kısaca eşcinsel demek. Eşcinseller de herkes gibi/kadar vatandaşlık görevlerini fazlasıyla yerine getiriyorlar; vergilerini veriyorlar, askerlik görevlerini yapıyorlar, ailelerine bakıyorlar, kabul edilseler de edilmeseler de her anlamda toplumun birer parçaları. Ben dürüstüm, çünkü açık bir eşcinselim., sicilim de temiz. Bir eşcinsel olarak beni aileme sorun, akrabalarıma, çevreme, yaşadığım memlekete sorun; kimseye yük olmadan, zarar vermeden, herkese faydalı olamaya çalışarak yaşayan bir insan olmak dışında kim ne  yapmışım? Bir tane kişi çıkıp da Halil şu kötülüğü, şu yanlışı yapmıştır diyebilir mi? Peki niye eşcinsellik kötü bir şeymiş gibi muhalefet LGBT'ci diye karalanırken, eşcinsellik sapıklık ilan edilip, eşcinseller nefrete hedef gösterildi? Bu kişileri destekleyenler, biz eşcinselleri ne kadar kötü duruma düşürdüklerini göremiyorlar mı? Sonra kalkıp da bizim derdimiz eşcinsellere ayrımcılık yapmak değil, dış güçlerin dayatması LGBT'cilik demesin? LGBTİ, eşcinsel bireylerin kısaltmasının baş harfleridir; iddia edildiği gibi dış güçlerin bir dayatması değildir. Ben köyde doğdum büyüdüm; 70'lerde bana hangi dış güç eşcinselliği dayatmış olabilir ki? Çocukluktan itibaren nasıl olduğumu ilkokul öğretmenime sorun, köydeki Musa efendiye sorun; hepsi de diyecektirler ki, evet Halil farklıydı, kız gibiydi, hassastı, duyarlıydı... Hala da eşcinselim, hala da hassasım, duyarlıyım ve kendimi faydacılığa adamış biriyim. Benim öyle çoğu insan gibi maddesel hedeflerim hiç olmadı; sadece bulunduğum ortamda birilerine, bir şeylere faydalı olmaktı amacım ve öyle de yaşayıp gidiyorum. Bu LGBT dediğiniz, LGBT'ci dediğiniz kişiler, algı yaratmaya çalıştığınız gibi ne aile kavramını, ne toplum düzenini bozan bir şey. Canlı tarihinden beri var olan eşcinsellik, yüzyıllardır kimseye zarar vermemiş de, 2023 yılında Türkiye'yi mi tehdit etmeye başlamış? LGBT'ci diye kötülediğiniz muhalefet, insan hakları çerçevesinde, herkesin eşit ve insanca yaşaması için bir şeyler yapmaya çalışıyor. Yanlış olan eşcinsellerin de insanca yaşaması mı, onları sizin gibi sapık ilan etmek mi? Eğer eşcinsellere sapık diyenleri savunuyorsanız, bir eşcinsel olan benimle irtibatınızı kesin; çünkü benim ikiyüzlü insanlarla işim olmaz; gerçek dürüstlük istiyorum ben! Dürüstseniz, karşılaştığımız zaman, miktir git *bne diyin bana!

***

Arkamdan o kadar çok konuşuluyor ki, ama beni karalayacak-yerecek bir şeyimi bulamayacağınız gibi, ben kendimi bildiğim için de, ne söyleseniz tınnnn! Halil obne diyeceksiniz, Halil inatçı diyeceksiniz, Halil kavgacı diyeceksiniz, Halil hırslı diyecekseniz..! Peki niye Halil böyle; aynaya bakın, göreceksiniz; Halil'i bu hale getiren sizsiniz çünkü! Oysa Halil dünyanın en mülayim insanıydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder