GÖZLERİ AÇILMAMIŞ KEDİ YAVRULARINA ZARAR VERMEK, İNSANLIIK MIDIR SİZCE?
2-3 gün önce mahallede kedi istemeyen, kedilerin mamalarını, mama kaplarını atan adamın kaldığı binanın karşısındai binanın zemin kat balkonundan kedi yavrusu sesleri geliyordu.İkinci gün kedi sepetinin içinde anne kediyi gördüm. Demek oraya doğurmuştu. 3. gün ise sepet yerdeydi, anne arka bahçede tek başına. Bugün Ayşegül hoca balkonda kan izleri görmüş. Anne kedi yavruları bir yere mi taşıdı, yoksa kedi düşmanları yavruları attı mı? Yüksek yerdeki sepet yere kendiliğinden düşmez; çünkü sağlam bir yerdeydi. Mutlaka balkona birileri çıktı ve bir şeyler yaptı gibime geliyor. Bana Ramazan mı dediniz, din mi dediniz..? İnsanlarda vicdan olmadıktan sonra, istedikleri kadar dindar olsunlar, istedikleri kadar Tanrı kelimesini ağızlarından düşürmesinler; ben onların insanlığına asla inanmam. Eğer bir insan; insan haklarına, hayvan haklarına, kadın haklarına, eşcinsel haklarına, mülteci haklarına, vesaireye inanmıyorsa, çevre bilinci yoksa, benim gözümde insan değildir. Dileğim şu ki, hayvanlara eziyet eden insanlar, onları öldüren insanlar, hangi amaçla olursa olsun, benim için farketmiyor; benim gözümde vicdansızdırlar, insan değildirler. Alınan alınır, darılan darılır, rencide olan da gider beni mahkemeye verir. Benim için hayvan öldürmek, yemek için bile olsa, bu benim için daha dehşet verici bir şey, dünyadaki en kötü şeydir; bu bir cinayettir, bu bir katliamdır, bu bir soykırımdır... İnsan olmanın bir farkı olmalı değil mi? Bakıyorum da din, vicdani bir şey değil de, insanların yaptıkları suçların verdiği suçluluk duygusunu azaltmak için, günah çıkartmak gibi bir şey. Sen suçları işle işle, sonra Tanrı'dan af dile; rahat mı vicdanınız? Aklı olan insan, bilinmezlerle vicdanını rahatlatacağına, hukuki anlamda gider cezasını çeker.
Kedi yavrularını sokaklara atan o kadar çok insan var ki... Yani dünyada yaşayıp da insanlığın ne olduğunu zerre kadar bilmeyen çok insan var...
Tanrı, din kavramları insanların yarattığı bir şey dediğin zaman; "ağaçları, çiçekleri, böcekleri, dağları vesaireyi kim yarattı o zaman?" diyorlar. Gerçekten siz hala orada mısınız? Varolan her şeyin bilimsel bir açıklaması var. Eğer okuyup öğrenmezseniz, şarlatanların dediği hurafelere inanırsınız. Sahi okulda Fen Bilgisi, Tarih, Sosyal Bilgiler, Matematik, vesaire dersler sizce niye var? Onlar sadece birer fomalite mi? Ben inanıyorum ki, bir çoğuna göre okula gitmek bile bir formalite. Bir çoğu hala aynı şeyi söylemeye devam ediyor; "okuyup da ne olacak?". Çünkü hayat onlar için yiyip
içip yatmak, para kazanmak, lüks yaşamak, bir de öte dünya için ibadet etmek. Mesela depremin falan bir açıklaması varken, hala bunu Tanrı'ya vermenin akıl ve mantık çerçevesinde bir açıklaması olabilir mi? Fay hattı kırılıyor, deprem oluyor; bunun Tanrı ile falan alakası yok. Volkanları falan Tanrı patlatmıyor..! Gezegenin kendi kendine gerçekleştirdiği bir doğa olayı bunlar. Japonların Tanrıları kim sizce ki, depremden etkilenmiyorlar? Gelişmiş demokrasilerde eşcinseller başbabakan, milletvekili olurken, Tanrı onlara niye volkan patlatmıyor sizce, helak etmiyor? Hadi açıklasanız yaa! Dogmatiklerin dedikleri gibi Korona'nın sebebi eşcinsellik ise, niye heteroseksüeller daha çok ölüyor; haaa, söylesenize?
Pardon da, "tik tok" espiri anlayışı bana, osuruğa gülmek kadar kalitesiz geliyor! Son dönem komedi filmlerine gülmek de..!
Hayatı görmek, hissetmek, yaşamak gerek..!
Beni hayatta en mutlu eden şey, dışarıya gezmeye giden kedilerimin, dönüp içeriye girmek için pencerede görünmeleri...
ZAVALLI KADINCIKLAR!
Playboylar için kavga eden kadınlarınki, gerçekten birbirini kıskanmaları, birbirine nispet yapmaları, vesaireden başka bir şey değil. Yoksa o erkeklerin ahım şahım bir şey olduklarından değil. Hele bir de paraları olmasa, kimse dönüp yüzlerine bakmaz. Mesela Tabancı ailesi erkekleri... Gerçekten görsellik olarak ne özellikleri var bu erkeklerin de, kadınlar bunlar için birbirini yiyiyor! Zavallılar diyorum bu kadınlara sadece...
Bana göre Zeki Müren'in en güzel albümü "Sev Beni"... Bütün şarkılar çok güzel, düzenlemeler çok güzel, ses kaydı çok iyi... İçinde en önemlisi "Şimdi Uzaklardasın" şarkısı var! Sonra da "Gözlerim Doğuyor Geccelerime" albümünü çok severim...
Zeki Müren bir gün hepinizi öpecek ve herkes..!
Şarkının giriş melodisine bakar mısınız? O kadar hüzün yüklü ki... Söze bile ihtiyaç yok. Bir Zeki Müren bestesi ve güftesi. TSM diyince, benim için 1 numara! Şimdi Uzaklardasın. Şimdi de Zeki Müren'in "Hayat Öpücüğü" albümünü dinliyorum...
Zeki Müren ile ilgili o kadar çok yazı yazmışım ki bloğumda, sanırım onları da ayrı bir kitapta toplamam gerekiyor. Adı da "Zeki Müren ve Biz" mi olsun acaba? Kitap işine girseydim, "Bin" tane kitabım olurdu yazdığım...
BLOĞUMDA YAZDIĞIM VE ULAŞABİLDİĞİM ZEKİ MÜREN İLE İLGLİ YAZILARIMDAN BAZILARININ BAŞLIKLARI... EVET, BİR KİTAPLIK VARMIŞ...
Keşke açıkça "Zeki Müren eşcinseldi" diyebilseydik
Zeki Müren-Türkiye'de eşcinsellik 86 yaşında!
Zeki Müren inkar ettiğimiz tarafımızın günah çıkarttığımız öznesi mi?
HER ŞEYE RAĞMEN KENDİNİZ OLUN!
Bizim bir cinsel devrime ihtiyacımız var öncelikli olarak Zeki Müren gibi!
Türkiye'de eşcinseller Zeki Müren'in askerleri olmayı haketmiyor!
Zeki Müren mi daha cesur, Elif Şafak mı?
Zeki Müren'in erkeklik onurunu kurtarmaya çalışmak
"Ben oğlumun sadece sesinin benzemesini istemiştim Zeki Müren'e, her halinin değil."
Cinsel kimlik anlamında devrimci Türk sanatçıları
Eşcinselliğin Kültürümüzdeki Dört Evresi
Zeki Müren'in müziği eleştirilemez diye bir şey olmaz
Zeki Müren'den Kerimcan Durmaz'a kısaca eşcinsellik!
ZEKİ MÜRENİ'İ HATIRLAMAMIZ BİR İŞE YARASIN BARİ! ÇÜNKÜ O DA BÖYLE İSTERDİ
İnsan Zeki Müren gibiyken neden Bülent Ersoy gibi olmak ister?
Zeki Müren jüri üyesi olsaydı...
AÖF Felsefe Kültür Tarihi sınav sorularına giren Zeki Müren!
Zeki Müren'le aşk mı yaşamam gerekiyordu?
Eğer Zeki Müren, Bülent Ersoy ve Huysuz Virjin olmasaydı..?
Zeki Müren'in gerisinde kalan bir eşcinsellik; transseksüellik!
Tarkan, Zeki Müren ve Ben
Türkiye'de Toplumsal Cinsiyet Kalıplarını Yıkan Görsel Figürler
Zeki Müren, bu ülkenin Anayasa'dan bile daha resmi eşcinsellik gerçeğidir!
Eşcinsellikle ilgili eylemleri yasaklamak; Zeki Müren'i, Güneş'i yok saymak gibi bir şeydir!
Zeki Müren bile transseksüelliği tasvip etmemiştir!
Bir Zeki Müren, bir de Bülent Ersoy; başkasını tanımam..!
Tabuları yıkan sanatçılar
Zeki Müren hangi başbakan, manken ve jönle beraber oldu?!
Bülent Ersoy ve Zeki Müren içinde yaşadığımız heteroseksist kültürün bir ürünüdür!
"Zeki Müren eşcinsel olarak yaşadı, paşa olarak öldü!"
Türk gösteri dünyasının cinsel kimlik devrimcileri
Eşcinsellik sadece bir sahne performansı mıdır?
Devrimsel varoluşlar...
Eşcinsellik, başarıların arkasına gizlenen bir kimlik olmamalı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder