27 Mart 2020 Cuma

26 Mart 2020 facebook notlarım

İnsanlar karnı ağrısa bile uzaktan yakından herkesten geçmiş olsun dilekleri alıyor... Haa, samimiler mi bu dileklerde; sanmıyorum; dostlar alış verişte görsün misali işte. Bir doğum günü kutlarlar, herkes tebrik eder, beğeni koyar... Tanrı like'nızı bol etsin, kıskandığım falan yok... Daha önce de söyledim, benim paylaştıklarım isterseniz ukalaık diyin, basit olmadığı için algılanmakta zorluk çekilebilir(Mesela panoptik bir toplum projesi kimin umrunda olabilir ki?)) veya kişilerin hayatlarıyla örtüşmeyip sıradışı kalabilir. Zaten amacım da herkese hitap edip beğeni toplamak falan değil; ben facebook'u kendimi özgürce ifade edebildiğim bir yazı tahtası olarak görüyor, gün sonunda da notlarımı bloğumda topluyorum.
Ben mesela homofobiye maruz kaldığımda, hiç kimsenin umrunda bile olmayabiliyor. Bunun sevilip sevilmemekle, dostumun olup olmamakla bir alakası yok; tek sebep eşcinsel olmam. Çünkü bu hayatta bırakın uzaktan birisinin bile bir eşcinselin arkadaşı olarak bilinmek istemesini, kan bağı olan akrabaları bile tırsıyor senden açık eşcinsel olduğun için. Ben reelde de kalabalık bir aileyim. Ailem, akrabalarım bile beni arkadaş olarak eklemiyorlar. Hatta o çok sevdiğim ailem veya akrabalarım istisna da olsa düğünlerine, özel günlerine bile çağırmıyorlar. Alınıyor muyum; ne mübasebet; beni sevmeyeni zorla sevdirmek, benden utananı zorla onur duydurmak kadar saçma bir şey olabilir mi? Yaralanıyor muyum; hayır; insanlar insanlığı bilmiyorsa, bu onların ayıbı, eksikliği.
Ben kendimden çok eminim nasıl bir insan olduğuma dair. Nasıl bir insan mıyım; AÇIK ve NET!
(Halil Çıldır Sevgili Halil,
Sen çocukluğunda da duygulu,naif,biraz mahcup ve tertemizdin.Yakınlarının ve değer verdiklerinin sana geçmiş olsun dememiş olmalarından etkilenmişsin.Belli etmek istemiyorsun ama yine de seni önemsemiş olmalarını arzu ediyorsun.Böyle hissetmen doğal ve normal.Bırak herkes istediği gibi davransın.Sen,seni seven ve önemseyenlerle yoluna devam et.Güçlü bir karaktersin.Farklı bir yaşam tarzının olması senin seçimin.İzlediğim kadarıyla,sana yönelen olumsuzluklarla da gayet güzel başedebiliyorsun.
Sana hem geçmiş olsun diyorum hem de insanlarla uğraşmada güç kuvvet diliyorum.
Selam ve sevgiyle evlat.)

İnsanlar eşcinsel hakları mücadelesini birkaç marjinalin tantanası zannedip insanlığın en büyük ayıbı olduğunu düşünmüyor bile.

Eşcinsel hakları ihlali çok ciddi ve en acil halledilmesi gereken bir sorundur. Coronavirüs falan sorun sayılmaz onun yanında!

Corona bir virüstür sadece, insanları öldürse bile her şey doğasına uygundur ama homofobi doğa ve akıl dışıdır.

İnsanların gözleri yeşil, mavi, kahverengidir. Homofobi, işte senin gözünün rengi neden kahverengi demek gibi bir şeydir!

3 yıllık arkadaşınız çıkarlarınıza ters düşünce sırf eşcinsel olduğunuz için siktir git ibne diyorsa, sizi aşağılıyorsa, hakaret ediyorsa, hatta tehditvari konuşuyorsa; yobaz beyinlerdeki virüsl, Corona'dan daha tehikelidir ve bilgi ile dezenfekte edilmesi gereken önemli bir durumdur!

Yobazlar, Corona eşcinsellik yüzünden var diyor; bırakınız kırılsın o zaman bu insanlar virüsten!

Homofobi ifade özgürlüğü sayılıyor, eşcinsellerin haklarını savunması toplumu özendiren bir sapıklık! Woooow!

Bugün günlerden geçmişe dair fotoğraf paylaşma günü yaa... Edkiden köylerde herkesin fotoğraf makineis mi varmış... Ablam yeğenimin fotoğrafını çektirince, benim fotoğrafımı da çektirmişler ve böylece 1 yaş önceme ait tek fotoğrafım olmuş. O da orda burda sürüklenirken epeyce yıpranmış. Ama çocukluğumun ne menem bir şey olduğunu biliyorum bu fotoğrafım sayesinde. Bu fotoğrafın çekilmesinde katkısı olan, başta ablam olmak üzere herkese çok teşekkür ederim. Çocukluğuma bakıyorum da, şimdiki halimle hiçbir farkı yok bence... Yine hüzün, yine öfkeli ve isyanlı bakışlar, yine bir hınzırlık var, yine bir hedef, yine bir karmaşıklık... Ama eşcinsel olduğum belli değil miymiş?
Yıl 1970

Özgürlük mücadelesi için çıkarılan yasaklar ve yasaklananlar, Corona'dan daha öncelikli halledilmesi gerek sorunlardır!

Virüslere karşı tek çözüm bağışıklık sisteminin güçlülüğüdür; bunun için de az çalışma, sağlam bir ekonomik düzen gerekmektedir!

Eğer dünya nüfusu teknoloji çağında bu kadar çok olmasaydı, virüslerle daha etkili mücadele edilirdi! Tabi nüfus artışı devletlerin bir projesidir; biri ölür, bir kalır!

Corona günleri bana, devletlerin insanları çıkarları için çoğalttıklarını, onlara güvenli bir gelecek sağlayamayınca önce toplumsal bağışıklık sisteminin zayıflığını, sonra bireylerin bağışıklık sistemlerinin zayıflığını, sonra da ölen ölür, kalan sağlar bizimdir poltikasını hatırlatıyor. Nüfus planlamasıyla gezegenimizi korusaydık, belki bu virüsler bile olmayacaktı. Çükü bu virüsün küresel ısınma sonucu iklim değişikliği sebebiyle olduğu da söyleniyor. Düşünün ki devlet, tek çocuk yapın, ona sağlam bir gelecek hazırlayın demiyor da, en az 3 çocuk yapın, Allah rızkını verir diyor-lar! E rızkını verdiği kadar, insnalar kendilerina balamayınca belasını da veriyor işte. Şİmdi konuşmayacağım da ne zaman konuşacağım ben. İnsanlar disko da eğlenirken dinler mi beni; sıcağı sıcağına söyleyeceksin!

Komşuma diyorum ki, virüse karşı en iyi önlemin bağışıklık sistemini güçlü tutmak. Ben et yemiyorum ama protein deposu olan 50 liraya 6 kilo her çeşit bakliyat alıyorum ve kışı çıkarıyorum diyorum. Bana diyor ki, sen bir kişisin, bir tencere yemek yapsan 3 gün yersin, ailelere bir öğün bile yetmez o diyor. E asgari ücetle çalıp, 5 kişilik bir aile oluşturursan, yemek de yetmez, bağışıklık sistemin çöker elbet! En önemlisi de eğitimden yoksun kalan beyinleri cahil virüsler işgal eder. Ben niye daha kolay atlatıyorum krizleri; sorumluluklarım az olacak şekilde bir yaşam formülüne uyduğum için. artık toplumsal yaşamı da modernleştirmeliyiz.

Bağışıklık sistemini güçlendirdiği için, Amerika'da barınaklarda kedi köpek kalmamış! Bizdeki kedi düşmanlarına ders olsun!

Kedilerin mama-su kaplarını dökenler, kıranlar; Bağışıklık sistemini güçlendirdiği için, kaldınız mı kedilerin eline; btr olun!
Amerika Türkiye'den kedi ithal ediyorMUŞ! Vermiycem işte!

Bazen Billboard Hot 100'e de gıcık oluyorum. Şu anda 1 numara olan Roddy Rich - The Box, Cardi B. - Bodak Yellow'un kopyası!

Polisin görevi asayişi sağlamaktır; vatandaşa korku salmak değil. Ben polisin şiddetine bile çok defa maruz kaldım, biline!

Hayatım boyunca hiç çok param olsun istemedim, hiç lüks yalşam da... Ve o doğrultuda yaşadım... Asgari ücretli kazancımı da müzik albümlerine, kitaplara, dergilere yatırdım. Amacım kafamı ne kadar zenginleştirebilirim oldu hep!

Dünya Müzik listelerinde durgun bir dönemdeyiz. İlk 10'daki şarkıların hepsi berbat! Yeni şarkı yok!

Justin Bieber'in modası geçmiş; şarkısı sadece 40 milyon tıklanmış. Keza Lady Gaga da. Dua Lipa'nın berbat şarkısı bile numara!

Bugün ilk ilköğretmenimden 45 yıl sonra homofobiye karşı destek almam, hayatımda aldığım en değerli hediye diyebilirim!

#vaka3629 Vaka ve ölü sayısı artmıyor; test yapıldıkça gerçekler ortaya çıkıyor. Çünkü Türkiye'de Corona testi geç yapılmaya başladı. Türkiye, Çin, İtalya... hepsinin vaka ve ölüm sayısı günü aynı gün; test sayısını çok arttıralım, bütün dünyayı geçeriz.

#vaka3629 Sokağa çıkma yasağı bile sonuçları değiştirmez; virüs doğanın havasından bulaşıyor, Çin'den ithal falan değil. Bütün Türkiye'ye aynı anda bugün test uygulansın, 14 gün sonra tekrar test uygulansın, sonuç gene aynı çıkacak!

#vaka3629 Corona'ya önlem karantina değil; iyi uyku ve sağlıklı beslenmeyle bağışıklık sistemini güçlü tutmaktır!

#vaka3629 Şu anda Corona'ya karşı lahana kemiriyorum ve 10 saat uyuyacağım!

Corona virüse karşı bağışıklık sisteminizi güçlendirmek için yatmadan yoğurdunuzu yiyin, kedilerinizi bol bol sevin!

#kimkardashian Ne kadar komiksiniz ya; etli ekmek niye Türklere mahsus bir şey olsun ki; daha bilmediğiniz kimler ne diyordur benzer yiyeceğe! Poposuna bakarken Ermeni mi, Türk mü diye ayırmıyorsunuz ama? Ha lahmacun kültürümüz de ortak oluversin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder