20 Ocak 2020 Pazartesi

KEDİLERİMİN BAŞINA GENE BİR ŞEYLER GELMEYE BAŞLADI!


Dün Jazibe kızım gelmedi. Uzun zamandır kedilerimin başına bir şey gelmediği için, dönmeyeceğini hissettim. Çünkü evren beni acısız bırakmaz. Çünkü duyarsızlık ve vizcdansızlıkların bir şeklde dengelenmesi gerekiyor sanırım. Gece, Pedro'nun da ayağının yaralandığını farkettim. Ön patisi dirseğe kadar paramparça olmuş. Diğer elinde de vardı ama o, önemli değildi. Nasıl olduğunu anlamak imkansızdı gerçekten. Yani bulamıyorum ne kadar düşünsem de. Yani araba ezmesi değil gibiydi sanki, Çünkü üst tarafında bir şey yoktu, alt tarafı parçalanmıştı. Bir yere sıkışmış olsa, dediğim gibi altlı üstlü yaralanır. Umarım insanlar yapmamıştır. Bu arada 1 gün geçti ve Jazibe kızım hala dönmedi. En sevdiğim son kedimin acısını Pedro'nun ayağının yaralanmasıyla mı hafifletmeye çalışıyordu evren acaba? Jazibe neden yoktu, başına ne gelmişti acaba? Yakınımızdaki bütün yolları aradım eğer araba ezdiyse cesedini bulmak için ama bulamadım. O kadar eve kapatmam ve korumaya çalışmama rağmen, gene de kedilerimi kaybetmenin önüne geçemiyorum. Eğer insnanar olmasaydı, bu kediler ölmez veya zarar görmezdi. Geçen sefer kedilerimi kaybetmeme isyan etmem, bende ekli olan kişilerden biri, durumu çok abarttıığmı söylemişti. İNSANLAR, SİZLER HAVANLARDAN DAHA DEĞERLİ DEĞİLSİNİZ BENİM İÇİN. HATTA SİZLERİ SEVMİYORUM HAYVANLARI KURBAN ETTİĞİNİZ İÇİN! Bu arada Pedro'nun yaralı ayağını paylaşmayacağım. Çünkü duyarlı innaları üzmeye hakkım yok! Pedro sabaha kadar kollarımda mızırdadı bir insan çocuğu gibi ağrıdan. Antibiyotikli krem ve sargıyı, yaralarını yalamak istediği için fazla durdurmadı. Zaten kedilerin dilleri, antitoksidan özelliğinden dolayı bütün ilaçlardan daha iyidir. Bugün akşama kadar yattı hiçbir şey yemeden. Onlar benim için bir hayvan değil başkalarının gördüğü gibi. Onlar benim çocuklarım adeta. Bazen evrene çok kızıyorum bu dengesizlikleri yüzünden. Kedilerime zarar verenler umarım cezasını yaşarken çekerler... Kedilere zarar verenleri ölürken görsem, onları kurtarmam biliyor musunuz; çünkü onlar yaşamayı hak etmeyen yaratıklar zaten!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder