29 Ekim 2019 Salı

BİR EŞCİNSEL OLARAK, BİR KADINLA EVLİLİK YAPTIĞIM İÇİN, HER GÜN OF DİYORUM!

Bir eşcinsel olarak heteroseksüel evlilik yapmak zor olmuyor mu? İçinden geliyor mu eşinle sevişmek? Eşin ne kadar mutlu aşk konusunda? Çünkü aşk ve arzu olmaz ki bir eşcinselde kadına karşı. Neden yaptın ki bu evliliği; ailen istediği ve onları mutlu etmek için mi yoksa topluma karşı erkek görünmek için mi; aslında her ikisi de değil mi? Şahsen ikili oynamayı ben kaldıramazdım. o kadar ağır yükün altında ezilmektense, toplumun dışladığı biri olmayı tercih ederdim, öyle de yaptım zaten. Sen alışmışsındır sanırım artık gizli eşcinsel olmaya ve hayatının sonuna kadar böyle devam edecektir çok büyük ihtimal. Tabi böyle bir yaşam biçimi kişinin kendi seçimi ve saygı duymak gerekir ama ben tasvip etmiyorum eşcinsellere haklarının en kısa zaman da kazandırılması adına. Ama belli bir süreçtem sonra da geriye dönmek bir çok şeyin kırılıp dökülmesine sebep olacaktır çok büyük ihtimal. Çünkü eksik veya değil artık bir yaşam çizgisi tutturulmuştur çok mutlu olunmasa da, ağır tarafları olsa da...

Maalesef çok haklısınız

Kaç yaşındasın?

48
Başkalarını mutlu edeyim derken, kendim mutsuzluğa mahkum olmuşum.

Peki bu gizli durumdan hiç of dediğin, dertlendiğin olmuyor mu; birileriyle konuşmak ve rahatlamak falan istemiyor musun?

Her gün of diyorum
Keşke evlenmeseydim, keşke çocuk yapmasaydım...
Keşkelerim o kadar çok ki...
Bir bedende iki ruh taşımak zorunda olmak çok yoruyor beni

Bir bedende iki ruh derken...
Hem erkek-koca gibi davranmak, hem de eşcinsel hayat sürmek demek istedin sanırım...

Bir tarafta eşe ve çocuklara karşı iyi koca ve baba yanım, diğer tarafta aslında özgürce yaşamak istediğim eşcinsel kimliğim...

Hep eksik kalacak değil mi eşcinsel tarafın. Gizli olduğun için özgürce yaşayamadın değil mi?

Maalesef.

Çok üzülüyor musun bu duruma, alıştın mı artık? Keşke şöyle özgür ülkelere gitme imkanım olsa da, doya doya yaşasaydım dediğin oluyor mu?

İmkanım olsa bugün giderdim.

Ailen mi istediği için evlendin, yoksa sen de hiç direnmeden evlilik yolunu kabul mü ettin, toplumda genel oarak böyle diye?
Çünkü bir çok eşcinsel, bugünkü aklım olsa evlenmezdim diyor...

Aile baskısıyla evlendim

Üzüldüm ailen istediği için evlendiğine.
Peki eşinle aranda bir problem yarattı mı senin eşcinsel olman; hani insan isteyerek karşı cinsle sevişmek istemez ya eşcinsel olduğu için... Soğuk durur mesela.. Eşcinsel arkadaşlarımdan biliyorum...

Problem olmaz mı o istekli ben zorunlu.
Sürekli onu başka kadınlarla aldattığımı düşünüyor.
Oysa gerçek farklı.

Eşcinsel arkadaşlarımın eşleri bana kocalarını şikayet ederdi bize hiç ilgi göstermiyor diye. Demek ki erkek eşcinsel olunca, kadınlar da eksik kalıyor bu konuda...

Evet evet maalesef

Peki onun başını da yaktım diye üzülüp pişman oluyor musun hiç?
Çünkü kocası eşcinsel olan bir kadın bana mektup yazmıştı 25 yıl boyunca kocam benmimle çocuk yapmak dışında hiç sevişmemişti diye ve kocası hiç pişman olmamış, ailem istediği için senin başını yaktım demiş...
Kadın çok üzgündü...

ASLINDA KONU VE ÖNCELİK KİŞİNİN KENDİSİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK OLUNCA, EŞCİNSELLİKTEN DOLAYI EŞCİNSELLERLE EVLİLİK YAPAN KADINLARIN MAĞDURİYETLERİ GERİ PLANDA KALIYOR....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder