11 Ağustos 2019 Pazar

Türkiye'de eşcinsel derneklerin ve yobazların eşcinselliği getirdiği nokta! Facebook günlüklerim; 13, 14, 16, 18, 19 Temmuz 2019

13 Temmuz 2019

Eşcinsellik

TÜRKİYE'DEKİ EŞCİNSEL DERNEKLER, Bİ' YARALI PARMAĞA İŞERLER Mİ ACABA?

Türkiye'deki dernekçilik anlayışı eşcinsellik konusunda 25 senedir rapor ve atölye düzenlemekten öteye gidememiştir. Savunuları da hazır; biz yardım kuruluşu değliz! Oysa alınan fonlar çok daha faydalı olabilecek şeilde kullanılıabilir... Şahit olduğum kadarıyla bencilce, sadece kendi çizdikleri bir politka doğrultusunda hareket edip; onun dışındakil fikirleri heteroseksizmden bile daha beter dışlamak. Mesela bu çizim atölyesine yapılan masrafla, Denizli'de zor koşullarda yaşayan 52 yaşındaki bir bacağı olamyan arkadaşımızın kırılan protesinin yerine yenisi temin edilebilirdi. Sevgili dernekçi arkadaşlar, siz de dediklerime kırılmayın olur mu; benim hassas yüreğime verin artık!

Türkiye'de eşcinsel hakları için sözde mücadele eden ve kendilerini aktivist olarak görenlerin çoğunun derdi eşcinsel hakları falan değil; bu mücadele üzerinde maddi-statü-ego-vesaire olarak nemalanmak! Yoksa 30 senede insan bi' gıdım yol almaz mı?

Diğer

Benim resmi bayramlarım ve tatillerim; 18 Mart, 23 Nisan, 19 Mayıs, 30 Ağustos, 29 Ekim, 19 Kasım; bu kadar net; isteyen tepki gösterebilir, isteyen konserlerimi iptal ettirebilir! Hani 15 Temmuz'a inanmayanlara baskı uyguluyorlar ya; isterseniz idam edin; İ-NAN-MI-YO-RUM!

14 Temmuz 2019

Eşcinsellik

Yobazlar, geri kafalı cahiller tutturmuşlar cinsiyet eşitliğini savunan İstanbul Sözleşmesi iptal edilsin diye; güya bu sözleşme eşcinselliği yaygınlaştıracakmış. Bir de sapkınlık diyorlar eşcinselliğe neyin ne olduğunu bilmeyen aptallar. Ulan siz bırakın İstanbul Sözleşmesi'ni kaldırmayı, eşcinselleri idam etseniz bile, ben hemcinsimle çatır çatır sevişmeye devam edeceğim. Ne kadar beyinsiz olduğunuzun farkında bile değilsiniz; saygısız, sevgisiz, insanlık dışılar sizi!

Fahişeliğe işçilik denilince, emekli olmak için 25 yıl her gün 12 saat akıttığım alın terime hakaret edilmiş gibi hissediyorum!

BAKINIZ YOBAZ KAFALARIN EŞCİNSELLİK TARTIŞMASINA; GÜLSENİZ, GÜLÜNECEK BİR TARAFI BİLE YOK; HARBİ HARBİ İNANDIRMIŞLAR KENDİLERİNİ SAÇMA SAPAN DÜŞÜNCELERE!
Eşcinsellik bir hastalıkmış ama yönelim başlığı altında hastalık algısından çıkartılmaya çalışılıyormuş.TV 5'te yobazlar eşcinseliğin sebebi olarak diziler sayesinde özenti, hormanal bozukluk, gıda(genetiği değiştirilmiş) ve feminizm olarak açıklıyorlar. Kendi camialarından kişilerin eşcinselliği normal karşılaması karşısında şok halindeler. Kadınlar erkek düşmanı olunca kadın kadına sevişiyorlarmış. Feminist kadınların erkekleri sürekli aşağılaması, hormnal dengelerini bozduğu için eşcinsel yapıyormuş onları. Kadınların erkeklere psikolojik şiddeti, kanunların da kadının yanında yer alması, erkekler kurbana dönüşmesine ve hemcinsel olarak ilişkiye, eşcinselliğe sebep oluyormuş. Feministler kendilerinin yaşadıkları eşcinselliği normalleştirmeye çalışıyorlarmış. Ayrıca nüfusun artmaması için, Amerika'nun bir projesiymiş eşcinsellik!

16 Temmuz 2019

Eşcinsellik

Size bir sorum var: eşcinsellik mi ayıp, eşcinselliği ayıp saymak mı? Cevaplarınızı hurafeler(din) doğrultusunda DEĞİL, doğal bilimler çerçevesinde vermeniz gerekiyor; yoksa sınıfta kalırsınız! Bir de hür iradenizle cevap verin; elalem ne der diyerek değil? Elalemin aklıyla mı yaşıyorsunuz siz?

Brezilya'da "Şişman kadınlar cennete gidemez" diyen rahip bir kadın tarafından sahneden atılmış. Umarım gebermiştir oracıkta. Eşcinselliğe günah diyen yobazlar da işte böyle bir kafa. Eşcinselliğe günah diyenlerin cehennemi, kafalarının içindeki nefret duygusundan başka hiçbir şey olamaz. Öte dünyaya zaten inanmıyorum da, böyle geri zekalı hurafiklerin, kendi cahillikleriyle eşcinelleri yargılamasınada gereken ceza verilmeli. Zaten bilgi toplumu olundukça, din denilen gelenekten uzaklaşıyor insnalar. Batı, özellikle Avrupa bunu bir nebze gerçekleştirebildi. Benim hislerimi, içimden gelen duygularımı, siz nereden biliyorsunuz da, beni cinsel anlamda gerçekleştiren cinsel eylemime karşı çıkıyorsunuz serseriler. Çıksanız kaç yazar ayrıca; sıkıyorsa buyrun gelin de, cevabınızı alın. Ulan ben sizin çükü hangi deliğe soktuğunuza, sokturduğunuza karşıyor muyum da, siz benim sevme biçimime karışıyorsunuz? Benim sevme biçimim daha gerçek, daha derin, daha samimi, daha anlaşılabilir; sizinki gibi formel ve de iki yüzlü değil. İki erkek birbirini seviyor; bu kadar basit; ama sizin man kafalarınız bunu anlayamayacak kadar küçük.

EŞCİNSEL DERNEKLER ADLARIYLA BİLE YANLIŞ YOLDALAR!
Eşcinsellerin kendilerini cici göstermek adına dernek veya gruplarına kamufle isim koymalarına bayılıyorum. Kuşadası eşcinsel derneği, kendisine Renkli Güvercin demiş. Oysa İbine Güvercin deselerdi çok daha anlamlı olur, halk da eşcinselliğin ne menem bir şey olduğun anlar, bize olan gerçek tepkilerini daha net anlardık. Bir de eşcinselliğe LGBTİQAPXYZ... diyorlar ya, daha anlaşılmaz hale getiriyorlar eşcinselliği. Mesela Pembe Hayat'ın adı .Rospu Hayat, Kaos GL'nin ki Derinlerdeki Boşalma, Antalya'nınki Dötveren Tosbağalar, Mersin'inki Yediveren Toplar, Bursa'nınki Hamam Oğlanları, İzmir'inki Pembe Delik, Diyarbakır'ınki Surlarda Domalanlar, Lambda'nınki Çama Tırmanmayı Seven Laleler, Spod'unki Mikilmiş Dötün Politikası mı Olur?, gibi yani...

18 Temmuz 2019

Eşcinsellik

AKP iktidarından sonra; eşcinsellerin yarışması diye Eurovision'a katılamıyoruz, ahlaksızlık diye TRT'de dansözlü Yılbaşı Gecesi eğlencesi tertiplenmiyor, kolları ve bacakları görünüyor diye kadın sporcuların yer aldığı voleybol ve Artistik Buz Pateni gibi organizasyonlar artık TRT ekranlarına gelmiyor.

Bana, "sen de herkesi eşcinsel yapıyorsun" diyorlar. Hayır, eşcinsel olsa ne olacak? Heteroseksüellik daha saygın, eşcinsellik saygısızca bir şey mi? Bu sizin cahilliğiniz olmasın!

Patronlarımdan biri işten çıkardıktan sonra tazminatımı vermedi. Mahkemede kendisini, eşcinsel olduğu için işten çıkadım şeklinde savunmuş. Ulan 5 sene boyunca ben dötümle mi iş yaptım? Zaten hakim de, 5 sene bıyunca aklın nerdeydi demiş! Üstelik o patronum da gizli bir şeydi!

19 Temmuz 

Diğer

7 yıl önce emekli olacaktım, daha 14 ayım var; benim hakkım olan maaşları kim yiyiyor, devlet benim hakkımı kime yediriyor? Milletvekillerinin ve Cumhurbaşkanının aldığı maaşlara bakıyorum da... Pardon biz Müslüman bir ülke miydik, hakka mı inanıyorduk? Bakınız, ben alrın terimle köşe olamıyorsam, köşe olanlar benden daha zeki ve daha fazla eli kolu yoksa, burada bir hak yeme vardır. Eee, bunu biliyorsunuz da neden hak yiyenleri destekliyorsunuz; siz de mi onlardansınız yoksa, hak yiyenlerden yani!

İçim, bir gün hak yiyenler yargı önünde hesap verirken soğur ancak! Birileri iktidar olmakla alakalanınca, hemen milyoner oluveriyor nasıl oluyorsa; toplumlar da seyrediyor sadece, bir de alkışlıyorlar üstelik!

Bugün de internet üzerinden bir şeyler okuyup öğrensem de, kitap sayfalarını şöyle bir okuyarak çeviremedim gene; özür dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder