23 Mayıs 2019 Perşembe

Modernçağda Ortaçağ-Karanlık arzular ve uygulamalar!

YSK DA AKLANDI BÖYLECE; SUÇ YEDEK ÜYELERDE; ONLARDAN DA KİM HESAP SORACAK, SORSAN NE OLACAK?


İstendikten sonra eğer adalet varsa yanlış karardan dönülebilir, seçimin yenilenmesi kararı iptal edilebilir ama istenirse ve demokrasi varsa! YSK geç de olsa, seçimin iptal edilmesi için gerekçe yok diyor mu, diyor; e daha ne; ama Cumhurbaşkanı neticeyi beğenmiyor; sonra bir de kalkıp adaletten bahsediyor. Ve koskoca Türkiye bütün bu olanlara, Cumhurbaşkanı'nın taraf tutmasına falan, sanki Cumhurbaşkanı değil de parti başkanıymış gibi davranmasına seyirci kalıyor. Seyirci kalmasa ne olacak, itiraz etse ne olacak; çünkü bütün kurumlar ve kuruluşlar ve şahıslar ona hizmet ediyor gibi; hepsi onun emrinde; o ne derse o oluyor, istediği şekilde bir kılıf hazırlıyor neticede; YSK seçim iptal edilemez diyor ama Erdoğan yedek üye sokup seçimi gene iptal ettiriyor; sonra da çaldılar, sadece karara yazılmadı diyorlar. Aslında bütün kurum ve kuruluşlar, bütün kişiler tek bir ağızdan çıkan metni okuyor ve uyguluyor bize; ben şu anda YSK'nın seçimi iptal edecek bir durum yok denmesini bile, YSK'yı aklamak için Erdoğan'ın talimatıyla olduğuna inanıyorum. Yoksa YSK böyle bir açıklama yapabilir mi seçimde şaibe yok diyebilir mi? Diyebilecek olsa veri tabanları bir gün dondurulmaz, mazbata 36 gün sonra teslim edilmez, resmi kararı da 2 ay sonrasına bırakılmaz. Sürecin bu kadar uzatılması da bence algı operasyonuydu; halkın sağduyulu olması, Erdoğan'ın istediği gibi karar almasını kolaylaştırdı; YSK da aklandı böylece ve suç yedek üyelere yıkılacak, yedek üyelerden de kimse hesap sormayacak veya soramayacak zaten; bunu görebiliyor muyuz; evet; lafım göremeyen ve görmek istemeyenlere... Gerçekleri dile getirince de halkın kin ve nefret duygularını tahrik ettiler diye de dava açıyorlar; tıpkı CHP sözcüsü Kaftancıoğluna 11 yıllık hapis istemiyle dava açıldığı gibi; Gerçekten biz şu anda Ortaçağ karanlık dönemini yaşıyor gibiyiz ama umudumuzu yitirmemeliyiz. Çünkü bu ülke bizim, yobazların değil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder