16 Şubat 2019 Cumartesi

Pop List 2019: Gökçe Bahadır zirvede! Ceylan & Melodi - Severim Ama Güvenemem Ki


Bugünlerde Türkçe Pop Liste ilk 5'im:
1. Gökçe Bahadır/Sana Doğru
Çok havalı... Gökçe Bahadır da, klibi de... Şarkı cuk turmuş Gökçe Bahadır'a...
2. Halil Sezai - Aydilge/Aşk Yüzünden
Aydilge'yi ilk defa bu kadar çok sevdim. Şarkı çok güzel. Halil Sezai ile Aydilge'nin enerjisi öyle tutmuş ki... Nick Cave - Kylie Minogue/Where The Wild Roses Grove gibi olmuş. Bayıldım... Böyle bir düet bir daha az yapılır.
3. Nilüfer/Tİk Tak
Nilüfer hit bir şarkıyla olmasa da dönmüş olması bile müzik adına mucize gibi bir şey. (Ajda/Aynen Öyle şarkısıyla neredeyse melodi ve düzenleme olarak aynı olsa da...)
4. Gülşen/Bir İhtimal Biliyorum
Zirveden indi benim için ama hala ilk 5'te.
5. Gülben Ergen/İnfilak
O da listede hala....

Sıralama yapmadan...
Eylem Aktaş/Yüreğimden Tut
Gülçin/İkimize Birden
Göksel/Bu da Geçecek
(Gülden Karaböcek şarkısı "Büyük Balık Küçük Balığı Yutar" ile birebir aynı olsa da)
Cihan Mürtezaoğlu/Hangi Yol
(Klibe dikkat)
Mabel Matiz/Mendilimde Kırmızım Var
Ali İnsan/Deriko
Bayıldım. Evrensel bir ses. Yurt dışında olsaydı, dantel gibi işlerlerdi bu sesle nüziği...
Nil Karaibrahimgil - Burası İstanbul
Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana
Ceylan & Melodi - Severim Ama Güvenemem Ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder