7 Mayıs 2018 Pazartesi

Penisini kestirince daha mükemmel kadın olmazsın; hadım olursun!

Erkekliğiyle barışamayan eşcinseller!


Arkadaşlar, benim eşcinselliği-doğamı savunmak, sizin kendi seçimlerinize karşı olduğum anlamına gelmez ki. Her zaman diyorum; herkes kendinden, istediği şekilde tasarruf etme hakkına kendisi sahiptir. Nasıl yaşamak isterseniz öyle yaşarsınız ama kişilerin kendi düşüncelerini ifade etme özgürlüğüne dil uzatırsanız ve de bunu kendinize yaplımış bir karşıtlık olarak algılarsanız, bu ancak sizin yaranız olduğunu ve gocunduğunuzu, gerçeklere sırtınızı döndüğünüzü, gerçeklerin suratınıza ayna tutmasından rahatsız olduğunuzu, rahatsızlığınızın kendiniz olduğunu, gerçekleri örtbas etmek için de gerçekleri dile getirenleri susturmaya çalıştığınızı gösterir. Siz eğer kendinizden-kim olduğunuzdan eminseniz, birisi size bedeniyle barışamamış eşcinsel dese ne çıkar, demese ne çıkar? Varolan değiştirilemez gerçeklerden kaçarak hiçbir yere varılamaz ki. Toplumun farklılıkları kabul etmesi noktasına gelindikten sonra, şöyle dememiz gerekir aslında şu aşamada, toplumu farklılıkları kabul etmeye ikna ettikten sonra, ha sen bedeniyle barışamadığın için transseksüelliği seçmiş ol, ha yanlış bedende doğmuş olduğun için transseksüelliği seçmiş ol. Korkmanıza hiç gerek yok bazı şeylerin dile getirilmesinden. Toplum-içinde yaşadığımız sistem çünkü zaten şu aşamada heteroseksist olduğu için, onu tehdit eden sonradan da tercih edilse, yani transseksüellik değil, eşcinsellik. Ama şu aşamada toplum zaten kendisini tehdit eden farklı kimliği trans veya eşcinsel olarak çok da ayırmış bir noktada-seviyede değil. Kendini kadın hisseden erkekler olarak görüyor eşcinselliği ve bazıları-transseksüeller de ipin ucunu kaçırarak ameliyatla kadın oluyor-olmaya çalışıyor diye düşünüyor. Hatta transseksüelliğe eşcinselliğin ahlaksızlık boyutu olarak bakıyor. O yüzden aileler falan çocuklarımız ameliyatla kadın olup seks işçiliği yapacak diye korkuyor ya. Mazallah transseksüellerimiz de seks işçiliği bir haktır diye bu düşünceyi haklı çıkartıyorlar.

Transseksüelliğin, homofobinin en ileri boyutu olarak görmeye devam ediyorum ve çeneleri kapatmak için herkesin bedeninden istediği şekilde savunma hakkının kendisine ait olduğunun altını tekrar tekrar ve kalın kalın çiziyorum. Transseksüelliğin bedeniyle barışamamışlık oluğununun örnekleriyle bu toplumda adım başı karşılaşıyorum zaten. Kabul edemiyor trans beyinler, eşcinel bir erkeğin biyolojik erkekliğinden, doğasına uygun şekilde faydalanmasını. Edimsel anlamda bir erkek gibi davranmak gerçekten içinden geliyor mu? diyorlar erkeklerle beraber olan bedeniyle barışık eşcinsel erkeklere. Kafalarında o kadar yer etmiş ki erkeklik ve akdınlık, tek doğrunun bu rollere uygun davranılması gerektiğini sanıyorlar. Güya biz onları hiç anlayamıyoruz! Yaa akıl var mantık var. Ben kendime ister erkek diyeyim ister kadın, ben kendimi ister a şeklinde hissedeyim ister b, bunu illaki tek şekile indirgemek zorunda mıyım; penisimle de (sen adına kadın veya erkek diyorsun ama ben bunları deme ihtiyacı hissetmiyorum, nedir sahi kadınlık ve erkeklik sistemin bizlere biçtiği rollerden başka), istediğim şekilde davranıp, bundan da maksimum derecede mutlu olabilirim; çünkü bunun önünde hiçbir engel olmadığı için doğasıyla barışık her sağlıklı beyin, bedenine uygun davranmanın mantığını kavrayabilir. Şimdi ben penisimi kestirerek daha orjinal kadın olup daha mükemmel kadınlık yaşayamam ki. Bedenimde ister girinti olsun ister çıkıntı, ben kendimi hangi şekilde hissedersem hissedeyim, cinsellik gibi bedensel ihtiyaçlarımı bedenimi muhafaza ederek daha tatmin edici gerçekleştirebilirim. Bunun aksi olamaz. İşte, "Ben kendimi kadın gibi hissediyorum, penisimi kesitirince daha mükemmel kadın olacağım ve böylece kadınlığımı daha mükemmel tatmin edeceğim!" diye bir şey olamaz, olamaz, O-LA-MAZ! Aksi sadece ve sadece kendini kandırmaktır, heteroseksistçe bir yanılsamadır bu. Yutturamazsın kardeşim erkek bedenini kadın diye. Ancak senin gibi eşcinselliğiyle barışamamış erkek geçinen eşcinsellere yutturabilirsin kendini-transseksüelliğini. Tabi size göre onlar birer heteroseksüel erkektir ve sizin mükemmel kişiliğinizden dolayı size gelmişlerdir orjinal kadınları bırakıp da. Sonra ne oluyor zaten siz daha iyi biliyorsunuz; sizden erkeklik bekliyorlar ve ip koupuyor, umutlar suya düşüyor, ilişki bitiyor. Son pişmanlık fayda etmiyor diyeceğim ama sonuna kadar heteroseksüel umutlarınızla yaşıyorsunuz umutsuzca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder