3 Mayıs 2018 Perşembe

Bir eşcinsel olarak askerliğimi de yaptım, vergimi de ödüyorum gururla!


Bakınız, ben ülkemde homofobi yok demiyorum, bakınız "ülkem" de diyebiliyorum gururla, çünkü yanlış da olsa, illaki bir şeylerin aleyhinde çalışmak zorunda değiliz daha yapıcı olmanın faydalı olabileceğini bile bile. Yanlış varsa yeri gelir çok sıkı eleştirisini de yaparım yanında durduğum şeylerin, ayrımcılık yok demiyorum, eşitsizlik ve özgürlüksüzlük de yok demiyorum, tam teşekküllü adalet ve demokraismiz var da demiyorum, eşcinsellik resmi olarak tanınmıyor ve tanımlanmıyor da yasalarımızda, bu yüzden hukuk bize yapılan haksızlıkları karşılayamıyor, her şeyi biliyorum, sosyal haklardan heteroseksüeller kadar faydalanamıyoruz, heteroseksüeller bir kişi çalışıp 10 kişilik sosyal güvenceye sahip olabiliyor, eş hakkı, miras hakkı, emeklilik hakkı vesaire... Ama eşcinsellerin yanlışları ve çelişkileri yok mu..? Eşcinsellere iş verilmediği için mecburen seks işçiliği yapıyoruz diyorlar ama seks işçiliği hakını da savunuyorlar utanmadan. Tabiki de eşcinseller cinsel yönelimlerinden dolayı işten atılıyorlar acımasızca ve işsiz, aç kalabılıyorlar, dolayısıyla barınma sorunları mevcut olabildiği gibi işsizlikten, eşcinsele ev de verilmiyor. Bekara ev yok deniyor ama eşcinsellere evlilik hakkı mı var ayol? Evlilik hakkı isteyen eşcinsller de çok eşli yaşamaya bayılıyorlarken, bunu nasıl becerecekler o da ayrı bir mevzu! Ayrıca sen askerlik yapmak istemezsen, Devlet de elbet sana pembe teskere-çürük raporu veriri. Çürük raporuyla da iş bulamazsın tabi. Peki devletin "çürük insanlar"dan vergi alırken sesini çıkarmamasına ne demeli? Her iki tarafta da çelişkiler mevcut fazlasıyla. Oysa bir çıkar yol var ama kimsenin işine gelmiyor bu; herkes işin kolayına kaçıyor, kendi çıkarını düşünüyor ve tek taraflı yaklaşıyor olaylara. Yarım insan sayılmak istemiyorsan ve tam insan olduğunu, yani çürük olmadığını iddia ediyorsan askerliğini yapacaksın öyleyse eşcinsel olsan da. Kimse seni parçalamıyor eşcinsel olduğun için askerlikte. Sen istemedikten sonra sana hiç kimse bir şey yapamaz! Ama askerlik yapmayana da çürük diyemeyiz ve çalışma hayatında engeller çıkartılması yanlış. Ne yapsın bu insan öyleyse; askerlik yapmadı diye çalışmayıp soskalarda mı sürünsün? Bakınız, bu ülkede zaten askerlik yapmak istemeyen insan olamaz. Çünkü kendini eksik hisseder milliyetçi bir toplumda bir insan askerlik yapmazsa ki engelli vatandaşlarımız bile askerlik yapmak için can atar. O yüzden eşcinsel olmadığı halde eşcinselim diye askerlikten yırtmak isteyenlerin sayısının çok olacağını sanmıyorum. O yüzden Devlet korkmasın ve yapmak istemeyen transseksüel boyutundaki eşcinseller de yapmak istemiyorlarsa yapmasınlar ama biliyorsunuz ki transseksüellik psikoseksüel bozuklu olarak geçiyor hala dünya sağlık literatüründe. Sorunun kaynağı T.C. değil o zaman, WHO; Dünya sağlık Örgütü! Bakınız, sağlıklı bir insan eşcinsel de olsa bir heteroseksüelin yaptığı her şeyi engelsiz bir şekilde yapabilir, dolayısıyla askerlik yapmasının önünde de bir engel yoktur. Ben fiziksel olarak çok zayıf yapıda bir insan olmama rağmen ben bile yaptım be; hem de başarıyla! Derdin antimilitaristlikse, o zaman konuya eşcinselliği bulaştırmayacaksın. Ayrıca antimilitarist olmak, askerliği yok saydıramaz ki insana. Biz hangi coğrafyada yaşıyoruz düşünebiliyor musunuz? Varolan bir şeyler, ihtiyaçtan da doğmuş olabilir. Eğer ülkelerin birbirine saldırmadığı bir dünyada yaşasaydık, o zaman anlayabiliriz askersiz bir toplum olmayı. O yüzden askerliğimi de yaptım eşcinsel olarak, vergimi de ödüyorum gururla. Sistemin yanlışlarına karşıyım elbet ama ülkemi, vatanımı da sonuna kadar seven bir Türk Milliyetçisiyim ama bir dünya vatandaşıyım da, herkes eşit bir dünya vatandaşıdır, ülkemdeki farklılıkları, savaştan kaçan Suriyeliler, mülteci olarak bulunan İranlılar, Ermeniler, yahudiler, Kürtler, hepsini seviyorum, hepimiz kardeşiz, hapimiz doğanın eşit birer parçasıyız, kültüel mozaiğiz yaşadığımız coğrafyada. Çok mu politik oldu, çok mu melaikece oldu? Son olarak şunu söyleyebilirim... Engelsiz bir hayat olamaz. Yaşamak istiyorsak, önce kafamızın içindeki engellerden başlamalıyız işe!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder