28 Şubat 2018 Çarşamba

Ataları Osmanlı da olan, geçmişi Orta Asya'ya uzanan eşcinsel bir Türküm!


Dindar ve milliyetçi kesim tarihe eşcinselliği hakaret olarak kabul eder ve sürekli bunun üzerinden vurmaya çalışır eşcinselliği. Çünkü karşıtlıklarına bilimsel hiçbir dayanakları yoktur. Oysa eşcinsellik doğal bir şeydir. Ne dinle, ne milliyetle, ne ırkla, ne cinsle, ne de türle, ne de vesaire ile alakası vardır. Yaşam varsa, eşcinsellik de vardır. Bana herhangi bir coğrafya veya zaman söyleyebilir misiniz eşcinselliğin olmadığı? Durun ben söyleyeyim; ancak homofobik zihniyetlerin nefreti vardır eşcinselliğe karşı ve bu yüzden eşcinselliği yok saymaya çalışırlar. Kendi geçmişlerine dair tarihteki hiçbir kişiye eşcinselliği konduramazlar ama nefretlerinin hedefi olan kesimleri ib*e diye aşağılamasını bilirler. Sanki kendileri dünyadaki canlı türünden ayrıcalıklı, eşcinsellikten soyut yaratılmışlardır. Cahillik işte böyle bir şeydir; gerçeklere insanı sırtını döndürten, kendini kendi yalanlarına inandıran, sevgi yerine nefretle varolmaya çalışan... Bakınız, ben kimliğine hiçbir milliyetin karışmadığı Orta Asya'dan göç eden Yörüklerden, gerçek Türklerdenim ama bu benim eşcinsel olmamın önünde engel olamaz. Eşcinselim, yani hemcinsimi seviyorum. Bunun geçmişle, cinsiyetle, ırkla, milliyetle ne alakası olabilir ki? Eşcinselik ayrı bir türe, cinse, ırka ait bir şey değil ki; heteroseksüel ilişkiden doğan hayatın, doğanın bir parçası, bir gerçeği. Sizler eşcinselliğin normalliğini, doğallığını düşünemeyecek kadar mantıklı olamayabilirsiniz ama ben hayatın gerçeklerini kabul eden, hayatı seven, hayatla ve kendisiyle barışık, dünyaya her ne şekilde gelirsem geleyim bunun minnetiyle yaşamasını bilecek kadar kapasiteli birisiyim. Hayat bana ne bahşettiyse onunla gurur duyarım nefes alabildiğim, hayatın zevklerini yaşayabildiğim için. Türklükte eşcinsellik olduğunu dile getirmek hakaret değildir, aksine bir eşcinsel olarak bana, bize, eşcinsellere hakarettir. Tabi size göre eşcinsellere hakaret etmek mübahtır ama bu sizin ancak ne olduğunuzu gösterebilir. Siz, eşcinsel düşmanı ve gerçeklerden bihaber olabilirsiniz ama ben aklı başında, eşcinselliğimle gurur duyan, eşcinselliğimle barışık birisiyim. Çünkü eşcinsellik insanca, vicdanlı ve onurlu bir şekilde yaşamamın önünde engel değil. Ben sosyolojik çerçevede her türlü inanç biçimine, herkesin aidiyet duygusuna saygı gösteriyorsam, herkes de benim gerçeklerime saygı göstermek zorunda. Göstermeyen zaten kendisini küçültür insana saygısızlıktan dolayı. Eşcinsel karşıtlığı savunulacak bir şey değil; insanları yok saymasından dolayı bir hak ihlalidir, insanlık dışı bir davranıştır. Eşcinsellik ne özenti veya sapıklık gibi iftiralarla yok edilebilir, ne de yasaklanmayla falan. Homofobikler-eşcinsellik karşıtları nefret duyguları ve anti-demokratik çırpınışlarıyla, ancak kendi kendilerini yok saydırabilirler. Kim kaale alır ki hayatın gerçeklerini yok sayanları? Çünkü eşcinsellik hayatın bir gerçeği, eşcinsller de varDIR. Bir insan eşcinselim diyorsa, hemcinsini seviyorsa, eşcinsellik vardDIR. Bu kadar basit. Gerçek olan bir şeyi yalanlamaya çalışmak, o kişinin gerçekçi olmadığını göstermez mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder