27 Şubat 2018 Salı

İşte bu benim, eşcinselim!


Eşcinsel fotoğraflara bakıyorum da...
İçim açılıyor...
"İşte bu benim" diyorum...
Birbirini seven iki erkek görüyorum, aşk görüyorum, arzu görüyorum, mutluluk görüyorum...
Çünkü ben de eşcinselim ve bunları biliyorum, hissediyorum...
Hiç şüphem yok duygularımdan, hislerimden, tereddütüm olmadı hiç...
Referansım hayatım, deneyimlerim...
Ne hislerimde kafam karıştı, ne de yaşadıklarımdam pişmanlık duydum...
İnsan kendinden emin olmaz mı, yaşadıkları içinden gelmese yaşar mı?
Benim hakkımda, eşcinselliğim hakkında hiç kimse olumsuz düşünce ifade edemez...
Çünkü eşcinselliğimin ne bana, ne de bir başkasına bir zararı var?
Ben mutluysam, etrafıma mutluluk saçarım...
Benim eşcinselliğim ne kadar özgür ise, senin heteroseksüelliğin de o kadar özgür olur?!
Eğer sen kendinle, kimliğinle, yöneliminle, cinselliğinle mutlu değilsen,
kafalar bir şeyleri sağlıklı idrak edemiyorsa,
etrafa nefret saçmak için bahaneler üretiyorsa,
bilinmezleri arkasına alıyorsa,
sağlıklı düşünen bir ortamdan bahsedemeyiz.
Huzur ve barış içinde yaşamak varken,
hatta önümüzde demokrasi adına sağlıklı örnekler varken,
doğada varolan bir şeyin gerçek olmaktan başka bir seçeneğinin olmadığını anlayabilmek için küçücük bir akıl yetebiliyorken...
Niye ki..?
Bakınız çıplak bedenler ne güzel, ne kadar estetikler...
Zaten çıplaklık doğallığını yitirmeseydi, etrafımızda göz zevkimizi bozacak inestetik durumlar olmayabilirdi, kendimizi görmek kendimize dikkat etmemizi sağlayacağı için...
Cinselliğin ayıp sayılması falan hiç akıl karı değil.
Adaletsiz bir cinselliği kabul etmez doğa; sen kendi çıkarına göre yaşarken hayatını, başkalarını ötekileştirmek İLKELLİKTİR, GELİŞEMEMİŞLİK, EVRİMİNİ TAMAMLAYAMAMIŞLIKTIR BENCİLLİK SAYILACAĞI İÇİN...
Herkesin, senin düşündüğün gibi düşünmesini beklemek DARLIKTIR!
Sen eşcinsellik sapıklık derken, sapıklığı bilmediğini, sapmanın kelime anlamını bile bilmediğini, ne kadar alt seviyeden düşünemediğini göremiyor musun?
İnsan özünden saparsa öyle sapık olur ayol!
BENİM ÖZÜM EŞCİNSELLİK SENİN AKLIN ALMIYORSA DA!
Tabi sana benzemeyen sapıktır; bu kadar basit.
İnsan empati bile kuramayacak kadar anlayışsız olabilir mi; oluyor demek ki!
Ben eşcinselliğimle kimsenin tahmin edemeyeceği kadar mutluyum; kime ne oluyor; kıskanıyor musunuz yoksa?!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder