12 Ocak 2018 Cuma

Türkiye'de üniversite ders kitapları diyor ki, eşcinsellik evrensel bir haktır!


İnsan haklarının dini, dili, ırkı, cinisyeti, cinsel yönelimi, rengi, milliyeti, kültürü, vesairesi olmaz; İnsan hakları insan hakkıdır ve herkes için olmalıdır, olmak zorundadır; İNSANLIK BUNU GEREKTİRİR! Siz şimdi sevgiyi heteroseksistleştirerek insan haklarına riayet ettiğinizi veya sevap kazandığınızı mı sanıyorsunuz? Eşcinsellerin sevme hakkını gasp etmenin günahını asla ve hiçbir şekilde ödeyemeyeceksiniz! Homofobi, insanlık tarihinin en büyük ayıbı, en büyük zulmüdür. Ve asla cezasız kalmayacaktır. Kimi hastalık diyor, kimi tedavi etmeye çalışıyor, kimisi günah diye lanetliyor, kimisi sapıklık diye ahlaksızlaştırmaya çalışıyor; CAHİLSİNİZ, İNSANLIK DIŞISINIZ, VİCDANSIZSINIZ..!
Bakınız Türkiye Cumhuriyeti Üniversite ders kitabı diyor ki, "İnsan haklarının evrensel olması, insan haklarının tüm kültür ve toplumlarda geçerli olmasıdır."
Ama Türkiye'de söylenenlerle yapılanlar brbirini tutmuyor ve ayrımcılık VAR çok bariz şekilde! Bu suçtur!
Benim değerlerime ters diye tek taraflı eşitlik, özgürlük ve demokrasi diye bir şey olabilir mi, muhafazakarlık bu antidemokratikliğin gerekçesi olabilir mi?
Ertelenebilir mi bir insanın yapısına uygun yaşama hakkı?
Ve hiçbir şey yokmuş gibi nasıl sırt çevrilebilir eşcinselliğe, eşcşinsellerin ayrımcılığa maruz kalmasına nasıl bu kadar duyarsız kalınabilir ve hükümetin böyle bir çalışması bulunmamaktadır hangi yüzle denilebilir?
Neden eşcinsellerin bir anayasası yok?
Neden eşcinsellerin maruz kaldığı şiddet ve cinayetlerin bir karşılığı yok milletin yasasında?
Neden benim haklarım bazı kişileirn insiyatifine kalsın?
Eşcinseller dahil homofobiye ve eşcinsel ayrımcılığına sessiz kalan herkesin parmağı var bu haksızlıkta.
Bugün eşcinsellik adına ne yaptınız veya hayatınız boyunca eşcinsellik adına bir şey yaptınız mı?
Ben inanmıyorum herkes aktvist olmak zorunda değil zırvalığına. Eğer insansan duyarlı olmak zorundasın haksızlıklara karşı.
Bugün ne yapmış olabilir mesela eşcinseller falan eşcinsel hakları için; seks günlerini kurtarmış olabilirler veya skor peşindedirler.
Diğerleri için de eşcinsellik bir su testisdir su yolunda kırılmaya mahkum.
BRAVO!
Ben mi ne yapıyorum eşcinsellik adına..?
Duyarsızları çuvaldızlıyorum, açık ve dürüst bir şekilde eşcinsel olarak yaşıyorum.
İnsanlar beni görünce "aa top Halil" diyorlar.
Bundan daha büyük aktivizm mi olabilir?
Ve o top Halil ile hayatı paylaşıyorlar.
Çünkü ben cinsellikten ibaret olmadığımı gösteriyorum hayata karışarak.
Herkese diyeceğim o ki...
Kendinize ve hayata karşı birazcık dürüst olun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder