10 Ocak 2018 Çarşamba

Bu yıl hiçbir şey kazanmayabilir veya her şeyimi kaybedebilirim; sağlığımı kazandım çünkü!


Yaa paylaşmadan duramıyorum 6 yıllık sıkıntılı süreci atlattıktan sonra. Hala mucize gibi geliyor sağlığımı geri kazanmam ve zaman zaman korkuyorum "ya geçici bir iyileşmeyse, tekrar sıkıntılı günlerime dönersem" diye. Biliyorsunuz mesane boynu yüksekliği ve prostat büyümesi yüzünden boşaltım sistemim sağlıklı çalışmıyordu. Ameliyattan sonra yeni bir şey keşfetmiş veya kazanmış gibi haz duyuyorum. Gerçekten insan sağlıklı bir şekilde idrarını yapınca sevindirik gibi bir şey oluyor. Eskiden boşaltmak için binbir sıkıntı çekerken, şimdi gürül gürül rahatlatıcı bir şekilde akması insanın keyifle yaptığı bir iş haline geliyor idrarını yapması. Metabolizmanızın bırakın görmek, yürümek, nefes almak gibi diğer önemli işlevlerini, gerçekten idrarınızı sağlıklı bir şekilde yapabiliyorsanız bile şükredin. Takmayın kafanıza dünyevi şeyleri. Olacağı kadar olsun. Dünyanın en başarılı insanı olsanız ne olcak, lüks içinde yaşasanız ne olacak; önemli olan hayattan tat alabilmek. Sağlığın önemini yaşadığım küçük bir an ile anlatayım. Biliyorsunuz geçen yıl sinemamızda "Ayla" yılı idi ve benim de çok beğendiğim bir filmdi. Ama filmin arasına gelmeden sağlık problemim yüzünden benim idrarım sızdı ve ara gelinceye kadar gözüm sürekli saatteydi. Arkadaşım da niye saate bakıp duruyorsun diyordu. Oysa amacım film arasında tuvalete yetişmekti. Yani sağlıklı olmazsanız, enEnen güzelliklerden bile tam anlamıyla keyif alamıyorsunuz... O yüzden olacağına varsın diyorum bundan sonra. Olmazsa ne olacak yani? sağlıklı bir şekilde yaşıyorsan, gerisini boş vereceksin.
Mesane boynu yüksekliği doğuştan olan bir şey. Şu anda ben yeni bir dil öğrenmenin heyecanını yaşıyor gibiyim her tuvalete girdiğimde. Şimdiye kadar niye bekledin? derseniz... 6 yıl öncesine kadar her şey normale yakındı. Yaşın getirdiği prostat büyümesiyle, problem iyice arttı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder