17 Ağustos 2017 Perşembe

Eşcinsel erkekler, erkeklerle yatmalarına rağmen karılarını aldatmadıklarını iddia ediyorlar; ha, ha, ha..!!!


Çünkü onlara göre de aldatma karı koca arasında olan bir şey ama eşcinsel erkekler eşcinsel ilişki yaşayarak aslında karılarını aldattıklarının kendileri de farkında ama kendilerini iyi hissettirecek heteroseksistçe de olsa bir dayanak arıyorlar ve buluyorlar işte. Çünkü eşcinsel erkek karısını niye kadınlarla aldatsın ki kadınlara-karşı cinsel ilgi duymadığı için. Ancak şöyle diyebiliriz böyle eşcinseller için... Bunlar-eşcinseller, beraber oldukları erkekleri karılarıyla aldatAmıyorlar! Mecburiyetten artık bayramdan bayrama beraber oluyorlarsa... Abartmıyorum; çocuk yapmak dışında karılarıyla cinsel ilişkiye girmeyen eşcinseller var. YOK MU? KONUŞTURMAYIN BENİ! Heteroseksüel evlilik yapıp toplum baskısı diye kendini aklamaya çalışan erkekler, karımı aldatmıyorum diye geçinen eşcinseller, karıma şiddet uygulamıyorum ve kahve köşelerinde pinekleyerek karımı evde bekletmiyorum diyen eşcinseller, artık ona bir çocu verdim daha ne istiyor diye erkekleşen eşcinseller... İnanın eşcinsellerimiz de heteroseksist ki kadınlara ayrımcı bir gözle bakıyorlar. Toplumsal cinsiyet anlayışları eşitliksiz, cinsel yönelimleri ikiyüzlü, cinsiyet kimlikleri konusunda cinisyetçiler, biyolojik cinsiyetleri hepten heba..! Aldatmanın alasını zaten karılarına heteroseksüelmiş gibi davranarak yapmıyor mu eşcinseller? Sonra bir de erkeklerle yatarak aldatıyorlar. Sonra da ben karımı hiç aldatmıyorum diyorlar. Şaka desen şaka bile değil artık gülünesi olmadığı için; bilinçsizliğin daniskası! Eşcinsellerin karılarına diyeceğim o ki, ruj lekesi veya saç teli aramayın kocalarınızın üzerinde..! Direkt iç çamaşırına bkz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder