4 Temmuz 2017 Salı

Dürüstlük onursuzluksa, sizin zekanızı sorgulamak gerekiyor!


Yeter artık be! Ben mecbur muyum mantıksızların sürekli hakaretlerine maruz kalmaya? Ne hakkı var bu dincilerin sürekli eşcinsellere ahlaksız, hasta, sapık, onursuz demeye? Eşcinseller ne yapıyor bu bilim fukarası ve hayatlarını uhreviyata endekslemiş kişilere? Eşcinseller gözlerine çarptıkça mide bulandırıcı bir şekilde nefret kusuyorlar. Daha kaç "nonkentilyon" kere anlatacağız eşcinsellik doğada vardır ve yapılacak bir şey yoktur diye. Kabul edeceksiniz. Edemiyorsanız susacaksınız. Ne demek ya "onursuz"! Siz de "akıl ve mantık" dışında insanlık ve vicdan bile yok ki haybeden konuşuyorsunuz. Bi' aynaya bakın da ne hale düştüğünüzü görün. Yani birazcık aklı ve mantığı olan insanın sergilemeyeceği bir davranış bu insanın doğasıyla dalga geçer gibi konuşmak. Tamam onursuz olalım ama susun artık ya. Heteroseksüele onursuz demek ne anlam ifade ediyorsa, eşcinsele onursuz demek de aynı şey. Cinsel yönelime kafayı bu kadar takmak, kafayı bununla bozmak inanın çocukların bile yapmayacağı şey. Yani "mantık fukarası" insanların kafaya taktığı bir şeyi ağzına sakız yapması gibi bir şey oldu homofobiyi sürekli hortlatır hale getirmek. Dünya medenileştirkçe, demokratikleştikçe, muhafazakar iktidara sırtını dayayan bazı bilgisiz ve mantıksız kişiler nefret gösterisi yapmayı abarttıkça abarttı. Soruyorum devlete, cumhurbaşkanına, yetkili en üst mercilere, milletin sorumluluğunu üzerine almış milletvekillelrine... Bana, eşcinsellere onursuz demeye kimin hakkı var ve neden susuyorsunuz. Tamam poltikanıza, din anlayışınıza, cinsiyetçi sisteminize ters eşcinsellik ama biz insanız yaa. Senin, benim gibi insanız. Yiyoruz, içiyoruz, mıçıyoruz, uyuyoruz ve haliyle sevişmek isteyince de sevişiyoruz sizden farklı olarak kendi cinsimizle. Kime ne bundan? Sana ne? Rahatsız oluyorsan kapa gözlerini, tıka kulaklarını, ve de GİT! Ben niye gideuyim ya doğduğum topraklardan? Ben eşcinsel olarak bu topraklarda doğmuşum. Ben senden rahatsız olmuyorsam, sen de benden rahatsız olamazsın. Oluyorsan da gideceksin dediğim gibi. Bu dünyada tek eşcinsel ben olsam da bana saygı duymak zorundasınız. EŞCİNSELLİĞE SAYGI DUYMAK ZORUNDASINIZ. Günahsa günah... Günah benim, suç benim, kime ne? Tanrıya hesabını ben veririm. Tanrıya elçilik yapmak sana mı kalmış? Homofobiklere eşcinselliği anlatmayacağım artık. Çünkü ne söylesen nafile. Çünkü onların her şeyi TERSten anlamaya yatkın kafa yapıları var. Sevmek bir onursuzluk onlara göre. Dürüstlük bir onursuzluk onlara göre. Ben bir kadını sevemem yaa! Bunu anlayabiliyor musunuz? Bir eşcinsel olarak kadınlara karşı duygusal ve cinsel hiçbir şey hissetmiyorum, hissedemem. Kızlarınızla evlenerek onları aşksız ve sevgisiz mi bırakayım? Ben bir kadınla ne yatağa girebilirim, ne de cinsel anlamda ona dokunmak içimden gelir. Midem bulanır, kusarım. Anlayabiliyor musunuz? Nasıl anlatayım ben size başka bunu? ANLAMIYOR MUSUNUZ, ANLAYAMIYOR MUSUNUZ, ANLAMAK MI İSTEMİYORSUNUZ..? Çünkü bu kadar nefret gerçekten akıl ve mantık dışı. Kelli felli adamlar çıkıp sürekli eşcinselliğe hakaret ediyor ve bu da bir süre sonra insanı çileden çıkartıyor. Çünkü bu homofobi, nefret cinayetlerinin bir halkası. Heteroseksüelliğin, eşcinselleri öldürmesine hakkı olamaz. Gelmişler, geliyorlar bir kere bu dünyaya... Hem de doğanın bir parçası olarak, hem de eşcinsellere nefret kusanların da, bütünün bir parçası olarak. Size bir şey söyleyeyim mi..? Hastalıklı olan ne biliyor musunuz..? İşte bu doğanın gerçeğine kusmuk yapan bütünün homofobik tarafı. Nefret, sevgisizlik bir hastalıklı haldir. Çünkü bu duyguyu barındıranlar sağlıklı olsa, anlamsız bir şekilde birilerinden, bir şeylerden nefret etmez. Sevgi yoksunu ve nefretle beslenen kişiler bu homofobikler. Tabi arkasında cehalet var. Tarih nedir biliyor musunuz; geçmişe bakarak ders çıkarabilmektir. Avrupa'ya bakın... Bir zamanlar homofobi orada da varmış ama şimdi eşcinsellerden özür diliyorlar. Geçmişte eşcinsellere yapılan insanlık dışı davranışı şu anda siz yapıyorsunuz Türkiye'de. Üzerinde durulması gereken konuysa, devletin buna sessiz kalarak homofobiklere cesaret vermesi. Devletin kendi politikasına uymuyor diye bütün vatandaşlarını düşünmemesi çok antidemokratik bir şey. En büyük dileğim, ülke yönetiminin başında bulunanların, bir an evvel vicdana gelip homofobiye dur demesi. Tarih unutmayacaktır bu ülkede eşcinsellere yapılanları ve bunun hesabı sorulacaktır elbet. Benim bir tane yaşamım var ve kimsenin bana onursuz demeye hakkı olamaz. Bu onursuz lafından sonra artık bardak taştı. Homofobi hortladı gerçekten son dönemlerde. Denizli'de falan İranlı eşcinsellere, gidin melketinize ibneler diyip şiddet uyguluyorlarmış. Mış dediğime bakmayın. Olayı birebir yaşayanlar anlatıyor bana. Bırakın hayvanların öldürülmesini falan, bir çiçeğin bile dalından koparılmasına vicdanımın izin vermediği yüreğimi onursuz diye burkanları asla affetmeyeceğim. Her yazımda ifade ettiğim gibi şunu da ifade edeyim homofobiklerin homofobilerine gerekçe olarak sunduklarına karşılık olarak... Eşcinselliğin görünürlüğü heteroseksüelleri eşcinselliğe özendirmez. Bir insan eşcinsel değilse homofobik dünyada eşcinselliğe niye özensin ki? Ben heteroseksüel olsam, bir kadını sevebilsem niye sevmeyeyim ki? İnsan soyu tükenecek diye de korkmayın. Tükenecek olsaydı, şimdiye kadar çoktan tükenirdi. Heteroseksit ve homofobik dünyada insan nesli tükenir mi ayol!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder