15 Haziran 2017 Perşembe

Tarkan 10 üzerinden 5!


Tarkan çıktı... Çok şey bekliyor muydum yeni albümünden..? Hayır! Çünkü kuş kondurmayacaktır herhalde o Tarkan da olsa... Çünkü Tarkan müzik anlamında benim için hiçbir zaman çok şey ifade etmemiştir. Ama o kadar bekledik ki artık mutlaka güzel bir şeyler de olabilir diye insan düşünmeden edemiyor. Çünkü iyi bir şey yakalayabilme imkanlarına da sahip her anlamda güç olarak...
İlk şarkı tipik bir "Yakar Geçerim". Biraz daha apacileştirilmiş dikkat çekmesi için...
2. şarkı gene tipik Tarkan şarkılarından... "Acımayacak"ın versiyonu gibi.
3. şarkı melodisi güçlü bir şarkı. Sanki Sezen Aksu tarafından yapılmış bir Mustafa Ceceli şarkısı gibi. Bu arada söz ve müzikler kimin bilmiyorum... Güzel mi; güzel; ben dinler miyim; hayır!
4. şarkı gene vurucu zihniyetle yapılmış sloganvari tipik Tarkan şarkılarından...
5. şarkı gene tipik Tarkan şarkılarından orta hızdaki ama güzel ve dinlenesi olanlardan ama alıştık artık bunlara; ne kadar ve nereye kadar dinleyebiliriz...
6. şarkı dinlenesi...
7. şarkı gene tipik Tarkan şarkısı... Besteciler de mi Tarkan tarzı şarkılar yapmış Tarkan için, yoksa bütün besteler Tarkan'a mı ait diye insan sormadan edemiyor...
8. şarkı tipik Tarkan şarkısı; Rock tuzu ekilmiş düzenleme olarak...
9. şarkıda olduğu gibi Tarkan slowlarda daha iyi bu sefer... Yıldız Tilbe şarkılarını hatırlatıyor...
10. şarkı ritmik olmasına rağmen natürel bir şarkı; sevdim.
11. şarkı gene slow ve ben en çok bu şarkıyı sevdim sanırım.
12. şarkı... Albüm ilerledikçe şarkılar da güzelleşiyor. Düzenleme güzel, şarkı güzel, beste özgün, Tarkan'ın yorumu doğal...
13. Gene çok orjinal bir şarkı... Albümün en güzeli bu mu acaba? Slovlar gerçekten çok iyi...
14. şarkı fena sayılmaz ama o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder