13 Haziran 2017 Salı

Damla'dan "Süper Aşık" bir albüm!


Damla ilk şarkısı ve klibi "Süper Aşık" ile çıktığında çok etkilenmiş ve çok beğenmiştim. Herkesin müziğe bakış açısı, müzik beğenisi görecelidir. Çünkü insan ruhuna hitap eder bir şey bulduğunda başkalarının çok dikkatini çekmese de çok sevebilir; başkalarının çok sevdiğini de beğenmeyebilir. Damla da bana çok özel gelmişti.

Bir sanatçıyı sevmem için, tamam ses güzel olmalı, yorum güzel olmalı, kim istemez ayrıca ama ruhuma hitap etmesi daha önemlidir benim için... Beni sarması gerekir bir bütün olarak, ve en önemlisi tekrar tekrar dinlesem de albümünden, şarkılarından bıkmamam gerekir sanatçının.

Şarkıların melodilerinin iyi olması önemli etkenlerden biridir tekrar tekrar dinlenmesine rağmen albümün sıkıcı olmamasının nedeni. Ama şarkıyı sevdiren şarkıcıdır gene de. Ben de Damla'nın şarkı söyleme tarzını sevdim, sesi ve yorumunu sevdim, aurasını sevdim işte.

Nostalji tadı barındıran "Süper Aşık" albümündeki şarkıların hepsi dinlenesi. "Süper Aşık" çok etkileyiciydi zaten ama ikinci çıkış şarkısı "Düşün Beni"yi de çok sevmiştim. "Hep Beni Sev" de çok güzel bir şarkı...

Slow şarkılar beni biraz zor yakalar ama Damla "Sahibi Sen" ve "Seyir" gibi çok güzel iki slowla hem kendini gösteriyor, hem de albümünü slowlar açısından da avantajlı hale getirmiş.

"Yoksun Artık" çok güzel şarkı ve klip çekilmeyi çok hak ediyor ve hiç eskimeyecek şarkılardan. "Cahil" albümün yeni şarkılarının en güzeli ve klasikleşebilecek nitelikte...

Single döneminde albüm çıkarmak cesaret işi ama güzel iş ortaya konulunca da şarkılar boşa gitmiyor. Hani derler ya "klip çekilmeyen şarkılar güme gidiyor" diye... Şarkılar güzel olunca klip çekilmeyen şarkılar niye güme gitsin ki..? Aksine zaman geçtikçe güzel şarkı daha iyi anlaşılır ve klasikleşir

Damla'nın 1-2 şarkılık bir sanatçı olmayıp bir albüm çıkarması çok sevindirici ve de sürpriz oldu bana... Albümlerinin ve başarılarının devamını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder