1 Haziran 2017 Perşembe

Eşcinsellere homofobi yapan "sessizce" burnunu çeker ve gider!


Çağatay Akman denilen kişi, şarkıcı falan diyemiyorum ne yazık ki, eşcinselleri aşağılamıştı, "Sessizce hapşırmaya çalışan ibnedir" diye. Bu arada hapşurmayı "u" değil de "ı" harfi ile yazmak onun marifeti, benim değil. Türkçeyi doğru bilmeyen Türk rap'çi!
Şarkısı 240 milyon falan tıklanmış. Ama bu şarkı düpedüz çalıntı çıkmış. İsrailli bir gruba ait. Dinledim, gerçekten tıpatıp aynı. Yuh dedim. Çalıntı bir şarkıyla 240 milyon tıklanmak. Bence şarkının bütün getiriler orjinal sahiplerine verilmeli.
Bu şarkıyı duyunca bu demiş ve gıcık olmuştum. Bu şarkıyı sevenlere de gıcık olduğumu açıkça ifade ediyorum. Ama orjinalini dinleyince o kadar sevdim ki... Demek ki samimiyetsiz ifadeye gıcık olmuşum ben.
Hele eşcinselleri aşağılayınca bu şahıs, bu ne ya demiştim. Ne oldu şimdi? Sessizce hapşıranların ahı mı tuttu acaba?
Biz eşcinseller saygımızdan sessizce hapşururuz ama senin gibi şarkı çalanlar utancından "sessizce" burnunu çeker gider Ç.A!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder