11 Mayıs 2017 Perşembe

Eşcinselliği hakaret olarak algılamak homofobidir


Birisine eşcinsel demek hakaret değildir. Bu şekilde algılayanın homofobisidir bu. Birisinin eşcinsel olduğunu söylemek neredeyse LGBTİ tabirlilerin tamamı tarafından bile kabul edilmemektedir. "Nereden biliyorsun eşcinsel olduğunu, sen de herkesi eşcinsel yapıyorsun..." gibi tepki göstermektedirler. Eşcinsel oluversin ne olacak? Heteroseksüel olunca niye tepki göstermiyorsunuz? Eşcinselliği kabul etmeyip heteroseksüelliğe hiç tepki göstermemek, heteroseksüelliği normal, eşcinselliği anormal olarak görmek değil midir? Bana heteroseksüel olarak yaklaşılınca ben niye tepki göstermiyorum, hakaret olarak algılamıyorum? Dünyanın heteroseksüel olduğunu düşünmek bile başlı başına homofobidir. Artık kafalara iyice sokulmalıdır. Doğa heteroseksüel değildir... Doğa çeşitlidir. Dünyayı heteroseksüelleştiren, dünyalı insanların doğasını yitirmesindendir. Eşcinselliğin hakaret olarak algılanması da, heteroseksist dünyayı ve homofobiyi içselleştirmektendir. Eşcinselliğe çok normal ve sempatiyle bakamıyorsan, homofobiksindir ve tedaviye ihtiyacın var demektir. Bu heteroseksüeller için de geçerlidir, eşcinseller için de geçerlidir... Tarihten bir kişiye eşcinsel diyorsun. Bunu hakaret olarak kabul ediyor eşcinseller bile. Bu homofobidir. Eşcinselliği insanlara yakıştıramıyorsan hangi yüzle kendini eşcinsel olarak kabul ediyor ve utanmadan yatağa giriyorsun kendi cinsinle öyleyse? Anlıyorum. Kendin de utanıyorsun ama doğanın önüne geçemiyorsun, tutamıyorsun eşcinselliğini değil mi? Go terapi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder