26 Nisan 2017 Çarşamba

BANA YAPILAN HAKSIZLIKLARI ASLA UNUTMAM!

İslami bir sosyal medya hesabı beni takip etmeye başlamış da, niye takip ederler inanç sistemi kendilerine benzemeyen birini veya bu takip işleri takip edenlerin kontrolü dışında mı onu da bilmiyorum, her neyse, diyor ki paylaştıkları sözlerden birinde, ben sözün 3 maddesini atıp bir tanesi üzerinde duracağım; "..gördüğün kötülüğü unut". Ayol ben geri zekalı mıyım gördüğüm kötülüğü unutacak? O zaman bana bir daha yaparlar o kötülüğü. O kötülüğe cevap vermeliyim veya durdurmalıyım ki, bir daha kötülük görmeyeyim. Bu vesileyle hatırlatayım; bana yapılan hiçbir haksızlığı unutmam. Belki ertelemişimdir, belki cevap verme lüzumunu duymamışımdır ama herkesin yaptığı aklımda yazılıdır. Bilmezlikten, görmezlikten geliyorsam bana yapılanları, nezaketimdendir. Beni bir kere de olsa üzenle gerçek anlamda asla samimi olmam artık; yüzeyselimdir ona karşı. O sözde unutulması istenenlerden biri de iyilikti. İyilik de unutulmamalıdır vefa duygusunun taze kalması için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder