12 Mart 2017 Pazar

Varlar da yoklar!


Yaa ben doğduğum toprakları; ülkemi, şehrimi, köyümü niye terk edeyim? Yönetimler değişecek ve kendi yapısına uygun bir sistemi hayata geçirmeye çalışacaktır elbet tarihi baz aldığımızda. Çünkü insanoğlu bencilliğinden kurtulup herkesi gözetecek bir olgunluğa erişmedi daha. Kimse sesini çıkarmasın bu konuda. Hala benim dediğim, benim anlayışım doğrudur şeklinde bir egoya sahip insanlar ve insanlar topluluğu. İnkar edebilir miyiz din, Tanrı eşcinselliği lanetliyor, sen de bu yüzden ahlaksızsın, cehennemliksin diyenlerin çoğunlukta olduğunu, eşcinsellere ayrımcılık yapıldığını, kötü davranıldığını, onlara nefret saldırısı yapıldığını ve bunun görmezlikten gelindiğini. Ülkeyi yönetenlerin eşcinsellere burun kıvırması kadar akıl dışı bir şey olabilir mi? Bu bile yönetimlerin hala insana, insan olduğu için insan gibi davranmadığını göstermez mi? Eşcinsel kelimesiyle bile musallat olmayan yönetimden eşcinsel kesimi, milyornlarca eşcinsel kesimi ne bekleyebilir hak-hukuk adına? Ama ben buna rağmen kendime inandığım için, aynen kendimden kaçmadığım gibi kendimi-düşüncelerimi de bir yere götürmeyi aklımın ucundan bile geçirmedim. Senin maneviyata olan inancın güçlüdür, benim bilimden başka bir şey görmez. Hayat bir renklilikse, birbirimize saygı duyarak yaşamayı öğrenmemiz gerekiyor. Ama hak ve hukuk çerçevesinde. Ben senin bilimdışılığına itiraz edebilirim eğer bana kendi doğrularını dayatırsan ama sen benim bilimsel gerçekliğime asla itiraz edemezsin. Burada doğru ve insaniyetli bakış açısını öğrenmesi gereken sensindir. Ben bilimsel gerçeklik için ölüm pahasına bile insanların doğduğu topraklarda kalarak mücadele etmesi taraftarıyım. Dünya güzel ve doğayı korumak adına doğasına uygun yaşamasını bilmeyenlere örnek olmak için bile doğduğumuz topraklarda kalmalıyız. Mültecilere saygım sonsuz ama benim damarlarımda mücadele kanı dolaşıyor; hem de inatçı mı inatçı! Benden rahatsız olan gider bu diyardan! Hem benden rahatsız olmak gibi durum söz konusu olamaz ki; Rahatsız olanın iyilikle, güzellikle, doğrulukla bir problemi vardır. Onlar da varlar da yoklar zaten! Bu yazımda birilerine gönderme falan yapmıyorum. Bazı doğrular vardır insanların yararına olan. İşte o ortak doğru paydasında buluşulması için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder