27 Şubat 2017 Pazartesi

İnternet çağında kendini bilmeyen ve savunamayan eşcinselden bana ne!

Hani hayatta hiç art niyetin olmaz, topluma faydalı olmak dışında da bir şey yapmazsın insanlara karşı... Ama buna rağmen senin iyi niyetin suistimal edilir. Hani bırakın faydalı olmaya çalıştığının anlaşılmamasını, yaptığın güzel şeyleri kötülük olarak anlayan insanlar mevcut ve bardağı taşırabiliyorlar. Sadede geleyim. Bilindiği üzere kendimi bildim bileli eşcinsellikle ilgili öğrendiklerimi, özellikle kendim üzerinden dile getirmeye çalışan birisiyim. Bunda herhangi bir yanlış var mı? Yasal olarak falan suç arzediyor mu? Gelgelelim homofobiye söz anlatamıyorsun. Arkadaşça bir araya falan geliyoruz eşcinseller olarak ama homofobi öyle berbat bir şey ki, eşcinsellikle ilgili paylaşımlar falan rahatsız edebiliyor bazılarını. Bir araya gelmelerimiz gönüllülük çerçevesinde ve ben hiç kimseye direkt gelin bile demem. Canı isteyen gelir, canı istemeyen gelmez, hatta problem yaratacak kişilerin buluşmalarımıza gelmesitercihimdir. Aileleri grubu olarak toplanmaya başladığımız dönemde de buna benzer problemler yaşamıştık. İnsanlar toplu fotoğraf çektiriyorlar, sonra da fotoğrafı kaldırmamı istiyorlar. Şimdi de gene katılımcılarımızdan birisinin ailesinin bu tür bir davranışıyla karşı karşıyayım. Hadi fotoğrafta sadece o kişi olsa sorun değil; toplu çekildiğimiz bütün fotoğrafları kaldırmamı istiyorlar. O kişinin montajla kamufle edilmesiyle bile yetinmiyorlar. Sebebi ne olabilir bunun; eşcinsellikle ilgili tanınmak ve anılmak istemiyorlar-mış! Şimdi insanların hiç işi gücü yok da benim yazılardan bu ailenin çocuğunun resimlerini mi arayacaklar ki zaten fotoğrafa gerek kalmadan çocuklarının ne olduğu ortada. Gerçek olan şu rahatsızlık konusunda. Homofobi nasıl bir şey biliyor musunuz; nefreti, bildiğin ve en yakınındaki kişinin üzerine kusmak! Lanet olsun diyorum böyle bir zihniyete. Lanet olsun bana da insanlara yardımcı olmaya çalıştığım için. Kendini savunamayan eşcinselden bana ne? İnternet çağında herkes konuyu okusun, öğrenssin ve bilinçlensin. Bundan sonra öyle olacak zaten bu gidişle. Zaten eşcinselleri savunmuyorum, eşcinselliği savunuyorum. Kendini savunamayan eşcinselin de ne hali varsa görsün! Bi' gitsin artık insanlar başımdan ya..! Parazit yapanlar tabii...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder