22 Ocak 2017 Pazar

İnternet benim cennetim!


Benim hayatta en büyük zevklerimden biri hayatım ve ruhum olan müzik dinlerken internette magazin, politika, sanat, müzik, spor vesaire ayrımı yapmadan haber sörfü yapmaktır. Ağıma takılanları, yani ilgi alanıma girenleri de bloglarımda veya sosyal medya sayfalarımda paylaşıyorum işte. Öyle zoraki yaptığım bir şey yok anlayacağınız. O yüzden internet benim cennetim! Çünkü bilgiye dair her şeye ulaşmak o kadar kolay ki internet sayesinde. Benim varoluş sebebim de zaten bilgi... Öğrenmek ve öğrendiklerimi paylaşmak. Tabi samimiyetsiz dünyada benim şeffaflığım, dürüstlüğüm, çocukça ifadelerim samimi gelmeyebilir kimseye. Gerçeten ben oturduğum yerden bilgi turu yapmayaı inanın hiçbir şeye değişmem. Yeminle..! İnternet ayrıca tabiki de en çok sevdiğim olan müziğe toptan ulaşmamı sağlıyor, çok sevdiğim fotoğrafçılık üzerinde shop yapmamı sağlıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder