13 Ocak 2017 Cuma

Demet Akalın, Rihanna'yı solladı

Demet Akalın'ın yeni klibini bayağı beğendim. Albümdeki en sevmediğim "Türkan" ayarında olan "Ah Ulan Sevda"ya çektirmiş Nihat Odabaşı'na. Ama klipteki dans sahneleri beni büyüledi. Baş dansçı kim bilmiyorum ama çok profesyonel. Nihat Odabaşı da estetik yeteneğiyle de uçurmuş dansçıyı da, klibi de. Arkasından Rihanna'nın Sia ile işbirliği yaptığı klibini izledim; ne vasat, ne vasat geldi anlatamam. Bu mu dedim dünyayı sallayan şarkıcılar. Tabi biraz küçümsemeyi abarttım. Sia'ya bayılıyorum tabiki de. Amaaa... Şöyle bir şey var. Yapılan görsel işleri göz alıcı kılan kültürlerin renkliliğidir. Biz artık batı kültürünün tek düzeliğini ezberledik ve çok da heyecan yaratmıyor bizde, özellikle bende. Teknolojik aksiyonlarla heyecanlandırılmaya çalışılıyoruz sadece. Oysa biz doğu ve batı'nın ortasında 50 milliyetten insanımızla dünyanın en zengin kültürüne sahibiz. Eskiden bunu değerlendiremiyorduk ve geri planda kalıyorduk. Hala da çok iyi değerlendirdiğimiz söylenemez. Ama değerlerimizi günümüze uyarlayabilirsek, en muhteşem olmamamız için hiçbir sebep yok. Onlardaki de ses, onlardaki de insan. Bizden üstünlükleri yok. Sadece çok çalışıyorlar, çok akıllıca davranıyorlar ve disiplinliller. E biz de çalışırsak, displinli olursak, biraz da aklımızı kullanırsak, hammadde çok diyorum işlenmeyi bekleyen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder