27 Ocak 2017 Cuma

Eşcinsel bir kocanın çok cesurca itirafları!

*konuştuğum kişi.
-ben


*slm
arkadaşım nasılsın?
-slm
iyiyim
sen nasılsın?

*tşk. ben de iyiyim şükür.
kar var, soguk var,
yalnızlık var.
-hepsi hayatın gerçekleri.

*evlendin mi hiç?
yoksa hep mi bekardın halil?
-ayol niye evleneyim ki kadınlar duygusal ve cinsel anlamda midemi bulandırırken?!

*12 yıldır evliyim.
13 oldu.
-geçmiş olsun!

*mutluyum aslında.
eşimi seviyorum
ama
-her şey o "ama"da gizli...

*dolmaz bir  boşluk var işte hep büyüyen.
-demek ki yalan söylüyorsun "eşimi seviyorum, mutluyum" diye.
ne zaman itiraf edeceksiniZ bunu?
haksızlık değil mi ayrıca bu, kadınlara?
onların içindeki boşluğun ucu bucağı yok eşcinseller yüzünden; bunun farkında değil misiniz?

*ama  hayat bu.
yapamamki başka türlüsünü.
cinselligimizde bir eksiklik yok.
inan bana. benim durumumda o kadar çok erkek var ki...
-hayat mı öyle gerçekten, yoksa kendi yanlışlarınızı hayata mı yüklüyorsunuz? cinsellik demek vibratörle yapılan mastürbasyondan mı ibarettir? herkesin yanlış yapması bireyleri haklı mı çıkartır?

*eşimi ihmal etmiyorum.
-eşinle cinsel lişkiye girmen onu ihmal etmediğin anlamına mı geliyor? sen eşini bir erkeği arzuladığın kadar arzuluyor musun? arzularınla boğucu derece de şımartıyor musun onu?
sen kadın olsaydın, senin sana verdiğinden memnun kalır mıydın?
demek ki bir şeyler eksik ki, başka erkeklere gidiyorsun ve eşine vereceğin de yarım kalıyor dolayısıyla.

*öyle  düşünmedim ben hiç.
en çok ona açılmayı isterdim ama yapamam asla.
-eşin öğrenseydi, seni makul karşılar mıydı?
sana hak verir miydi?

*konduramazki bana.
-sen heteroseksüel bir kadın olsaydın ve erkek eşin seni erkeklerle aldatsaydı, ne düşünürdün?
demek ki gerçekleri-eşcinsel olduğunu bilse, hiç de, "eşim beni tatmin ediyor" demeyecek değil mi?
konduramamak demek aslında bir anlamda senin erkekliğinden şüphe duyman demektir.

*ama ben ona tam bir erkegim hep.
-erkeklik sadece bedensel bir şey mi?
ruhen onu eksik sevmek "yarımlık" demek değil midir?

*böyle düşünmüyorum ama ben.
benim gibi çok inan bana.
-senin gibilerin çok olması, eşcinselleri tam erkek yapar mı?
bu şekilde tek sen olsaydın, o zaman mı kendini eksik erkek hissedecektin?

*düzenli olarak cinsellik yaşıyoruz, onu asla ihmal etmiyorum ki.
-eşin de tam erkekliği o kadar biliyordur belki. sen bir heteroseksüel erkek gibi sevebilir misin kadını?

*evet.
yapıyorum bunu.
sınırsızca sevişiyoruz.
yani her şey oluyor.
-sadece sevişmek mi erkeklik? duygular ne olacak peki?

*sertleşme sorunum yok,
yani iyiyim onunla.
-nereden biliyorsun kadınların erkeklikten beklentisini? belki eşcinsel erkeklerle evli kadınlar kendileri bile bilmiyor heteroseksüel bir erkeğin vereceğiyle, eşcinsel bir erkeğin kendilerine verecekleri arasındaki farkı.
yani bir vibratörden farkım yok diyorsun sertleşmem iyi diyerek!

*yaa öyle degil tabi ki.
-ben erkekliğimi sertleşmeyle değil, kadınları ne kadar çok arzuladığımla ölçerdim şahsen.

*arzuluyorum tabi ki
13 yıldır hep böyle.
aktif yanımı onunla, pasifliğimi erkeklerle yaşıyorum.
*aktifliğin, acaba senin eşin aracılığıyla mastürbasyon yapman mı?

*neden öyle diyosun?
hiç bir kadınla oldunmu sen?
-bir eşcinsel olarak böyle bir şeye ihtiyaç hissetmiyorum.
benim eşcinselliğim sadece cinsellik değil çünkü, içinde duygu da barındırıyor.

*ben farklıyım o halde.
yani karışık olabilir ama farklı işte.
eşimden başka kadın olmadı hayatımda ama kadınlara da ilgiliyim diyebilirirm.
-kadınlarla ilgili olsaydın, başka kadınlarla da ilgilenirdin. demek ki samimi değilsin kadınlarla ilgiliyim derken.
ben karısını aldatmayan erkeklerin istisnalar hariç eşcinselliğinden hep şüphe ederim ve bunu sadakat olarak adlandırmaları hiç inandırıcı gelmez bana.

*istesem olurum ama başka kadınlarla da.
-neden olmuyorsun?

*eşim güzel bir kadın.
baska kadın istememem ondandır.
ve yasaklarımız da yok yatak odamızda.
-Jennifer Lopez, Hülya Avşar bile aldatılıyorsa, güzelliğin bağlayıcı olması çok inandırıcı gelmiyor bana.

*anal-oral hepsini yaşayabiliyorum eşimle de.
-herkesin yatak odası sınırsız olabiliyordur
heteroseksüel evliliklerde.

*çoğu  kısıtlıdır emin ol.
-yani aldatmaları kısıtlılığa mı bağlıyorsun?

*bence öyledir.
ya çirkindir baskasına kayar gönlü,
ya da istediğin gibi yaşayamazsın cinselliği, gibi...
-olabilir ama aldatmayı sadece bunlara bağlamak bana doğru gelmiyor.

*o da  beni aldatmadı.
yetersiz olsam o da arayışta olurdu.
-bu toplumda kadınlar ne yazık ki eksiklerini dile getiremeyebiliyorlar.
getirseler ne olacak ki..?  toplumsal koşullar buna izin vermiyor ne yazık ki.

*istese ve eksiklik olsa yapardı ama.
-yapamayabilirdi. sordun mu? herhangi bir eksiklikte seni aldatır mıymış?
sorsan da, o da hayır aldatmazdım derdi inan.

*eksik olsa yapardı ama.
-her kadın yapamaz ama.
yani ben karıma her istediğini veriyorum da diyorsun böylece!

*ben ona dokunurken, onu kendi yerime koyuyorum. bu duyguyla yaklaşıyorum ve  mutlu ediyorum.
-yani bir görev icabı gibi. işte ben de bunu anlatmaya çalışıyorum. heteroseksüel evlilik yapan eşcinseller, hep görev icabı, yani eşini hoş tutmaya çalışarak sevişiyorlar ve istediklerini verebildiklerine kendilerini inandırmaya
çalışırlar genellikle ve eşlerini mutlu ettiklerini zannederler...

*yaa zannetmiyorum.
zırıl zırıl boşalıyor, hissediyorum işte.
-belki o da en iyisinin bu olduğunu zannediyordur. sadece seks zannediyordur ilişkiyi.
sen de zırıl zırıl boşalıyorsun kadınla; bir şeyler tam olsaydı erkeklere gider miydin?

*o duygu çok farklı Halil inan bana, farklı işte.
-işte bir heteroseksüel erkeğin heteroseksüel bir kadına yaşatacağı da, eşcinselinkinden farklı olabilir. bunu anlatmaya çalışıyorum.

*nasıl yani?
-sen nasıl eşcinsel olarak eksik kalıp erkeklere gidiyorsan, bir kadın da heteroseksüel erkeğin verebileceklerinin eksikliğini hissedebilir. sen her şeyi verdiğini sanıyorsun ama sadece zannediyorsun...

*seks hayatımızda eksiklik yok ki.
-mesela ben bir kadını, bir erkeği arzuladığım gibi arzulayamam ve kadının isteği konusunda kendimi eksik hissederim.
ilişki demek seks demek değil ki sadece... bir heteroseksüel çiftle, eşcinsel-heteroseksüel çiftin hayatı ilişki anlamında aynı olabilir mi?

*bizim sorunumuz yok ama o konuda ki.
-bir çok eşcinsel senin gibi, karılarının adına da konuşuyor ne yazık ki "bizim bir sorunumuz" yok diye. karına eşcinsel olduğunu söyle bakalım, evet her şeyimiz tam, diyecek mi?
sonuçlarından korkuyorsun çünkü.
işte her şeyimiz tam demenin sebebi de, eşcinselliğinin ortaya çıkıp sonuçlarının getireceği felaket korkusu.

*Halil bişi itiraf edeyim mi?
utanarak söylüyorum ama.
yani karışık bir  duygu ama böyle işte.
-neyi utanarak söylüyorsun anlamadım?

*ben bilsem ama o benim bildiğimi bilmesin isterim.
o bilmesin isterim benim bildigimi.
ama baska bir erkekle görmek isterim işte.
yüzüm, dudağım, gözüm gerilerek itiraf ediyorum bunları ama böyle işte.
-karını başka bir erkekle mi görmek iterdin?
bu da eşcinsel olduğunu, onu kıskanmadığını gösteriyor. bir erkek karısını paylaşmayı göze alabiliyorsa, onun için çok değerli değil,
yani kaybetmekten korkulası değildir kadın ve bu da ona tüm sevgisini vermesinin önünde bir engeldir.
yani sen kabul etmesen de bir şeyler eksik bir eşcinselin bir kadına verebilecekleri konusunda.

*başkasıyla olmasını istemem, eksikliğimden degil ki.
-ona değer vermediğinden bence. insan sevdiğini paylaşır mı ayol? ben sevdiğim erkeği başkasıyla paylaşamam!

*bu  duygu  farklı ama Halil.
-hangi duygu canım, eşcinsellik mi?

*onu baskasıyla görmek isteği.
-nasıl bir şey? seni heyecanlandıracak olan, o esnada göreceğin başka erkek olmasın?

*baska erkekle nasıl, neler yaşayabileceğini görmeyi arzuluyorum.
-ayol başkasının ne yaşadığı seni niye bu kadar ilgilendiriyor ki? senin merak ettiğin bu sayede diğer erkekler.

*tam olarak öyle değil canım.
-peki ne?

*başka erkekle de benle olduğu gibi mi?
-yani gücünü mü kıyaslamak, eksik olup olmadığını mı görmek istiyorsun?
*belki de öyle, bilemiyorum.
eşimi baskasıyla görmek istemek biraz uç gibi.
aslında sana söylerken, yazarken bile çekindim itiraf etmeye.
ben karımla göz göze gelmek istemem bu esnada, bilmemesini isterim benim haberdar oldugumu.
-bu aslında heteroseksüel erkeklerin düşüncelerini pekiştiriyor ve bu yüzden eşcinsellerin karılarına yaklaşmaya çalışıyor heteroseksüel erkekler.

*nasıl yani?
-erkekler, eşcinsel kocaların karılarını tatmin edemediğini düşünüp, o kadınlara yaklaşmaya, onları elde etmeye çalışır genelde.

*benimki suç paylaşımı ya da suç ortaklığı gibi biraz da bilinç altı olarak.
ben yapıyorsam, sende yapıyorsun işte aynısını, demek gibi biraz da.
-yani karını aldatma işine ortak etmek gibi bir şey anladığım kadarıyla.
ama işin dikizleme zevki tarafı, röntgencilik de var tabii...

*evet röntgen ama bilinmememeli.
o esnada erkekle göz göze gelebilirim, hoşuma da gider
ama eşimle göz göze gelmemeliyim.
utanır mıyım ya da kıskanır mıyım, kendimi kötü mü hissederim bilemiyorum ama karımla göz göze gelmek istemem. bilmesin baskasıyla sevişirken benim bildiğimi.

*evli ve eşine açılmış arkadaşın oldu mu hiç?
-oldu ama eşcinsel bir erkeğin karısını başka erkekle beraber olurken seyretmek istemek çok cesurca bir davranış.
çünkü bunun öğrenilmesi, yanlış anlaşılmalara, dedikodulara sebep olacaktır.

*ben de o şekilde bilinmek istemem tabiki asla
ama görmek izlemek ve aynı gün benimle de olmasını isterim mesela.
(... buradaki cümleyi yazamıyorum pardon!)
adice oldugunu  düşünme  lütfen...
karısına açılıp evliliği devam edenler var mı?
-var ama kocalarıyla ilişkilerinin sağlıklı bir şekilde devam ettiğini sanmıyorum.
*evet çok zor bir  dururm olur kabullenmeleri.

*aynı adama aşık olsak mesela.
-o zaman eşin öğrenecek ama.

*hayır bilsin istemiyorum ama.
bu hayal ettiğim uçuk kaçık bir fantazi degil.
birine anlatsam yadırgar, ayıplar, adice bulur belki.

-ne peki?
*bilmiyorum
yani benleyken oldugu gibi mi olur başkasıyla da
ya da daha farklı davranır mı,
daha mı özgür ya da tutuk mu olur?
benim hakkımda birşeyler konuşur mu ilişki yaşarken,
sevişirken?
-niye bu kadar önemli karının bu düşünceleri?

*kendimi kötü hissetmek istemiyorum.
yani nasıl desem, düzenimiz bozulmadan yaşayabilmek bunu...
-karın başka erkekle birlikte olunca mı iyi hissedeceksin kendini?
karın belki de buna çok kızacak bilse?

*eskiden çok kıskanırdım eşimi.
eskiden olsaydı asla lafını ettirmezdim böyle bir şeyin.
-şimdi n'oldu da kıskanmıyorsun, miyadı mı doldu evliliğinizin? hani aşıktın karına?

*evet  seviyorum,
aşıgım ama
merak işte.
-ben sevdiğim kişiyi bu şekilde merak etmiyorum ama. benim sevdiğim başkasıyla beraber olursa üzülürüm, hatta biter ilişki...
*belkide merakım, onun sınırlarını ögrenmek.

*hiç kadınla oldun mu?
-hayır olmadım canım. ihtiyaç hissetmedim ki buna. sen hissettiğin için mi evlendin?

*belki kaçıştı.
aile, çevre baskısıydı.
cinsel olarak da yaşamak istedim.
belki tamamen değişirim de dedim.
-işte bak, heteroseksüel evliliği gerçekleştirmenin sosyolojik sebeplerini biliyorsun ve itiraf ediyorsun. işte cinsel beraberlik konusundaki söylediklerin de hep bahalendirilmiş şeyler olabilir. eşcinselliğin normal kabul edildiği bir dünyada yaşasaydık, belki sen de hiç kadınlarla beraber olmayabilecektin işte.

*Halil ben bunu  istedim ama.
yani eşimle de sevişmek zevk aldığım bir durum.
sınırlarımız yok asla.
yani sadece benim diğer yanımı bilmesin. hepsi o.
-o zaman durumunu biseksüellik olarak mı adlandırmak gerekiyor? ama biseksüeller karılarını kıskanır. (ayrıca heteroseksist bir dünyada, heterosesksüel bir erkek bunu gurur meselesi yapmaz mı?)

*ben de kıskanıyorum tabi.
ama farklı bir duygu işte.
yani birlikte olduğum ve haz aldığım bir erkek onunla da olsun ve göreyim istiyorum işte.
bunu yazmak, itiraf etmek, beni  rahatsız ediyor ama böyle işte.
bunu  defalarca hayal ettim halil.
-o zaman bir cinsel fantezi bu.

*bilmiyorum adına ne demeli aslında.
-duygusal olarak kadınlardan hoşlanıyor musun? aşık oluyor musun kadınlara?

*açıldıgım bir kadın var iş yerimde.
onunla çok rahatım ama  cinsel olarak çekici bulmuyorum onu.
bir çok şeyimi anlatabiliyorum.
bunu  anlatmadım ama hiç.
-sen biseksüel olsan, başka kadınlara da ilgi duyardın. bence sen biseksüel de değilsin.
biseksüel olsaydın, karşına aşık olabileceğin başka kadınlar da çıkardı mutlaka. sen karına aşık mısın?

*evet seviyorum eşimi.
onu giyindirir, elbisesini-çamaşırını hep ben beğenir-seçer-alırım çogunlukla.
-hiç heteroseksüelce gelmiyor bana söylediklerin. senin heterosesüel tarafın yok ve eşinle beraberliğin de hiç heteroseksüelce değil.
sevmek, aşık olmak demek değil ayrıca.

*aşığım diyebiliyorum işte.
-diyebiliyorum demek, aşığım demek mi ama?
kandırmaca olabilir mi bu kendini?
eşini insan olarak seviyorsundur, bir sevgili olarak olmayabilir.

*seyrek olarak degil, çok sık birliktelik yaşıyoruz. inan bana.
-bu da ona aşık olduğunun göstergesi mi?

*sence
-bence değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder