27 Aralık 2016 Salı

Pembe Hayat Derneği'ne...

Pembe Hayat Pembe Hayat Derneği olarak sizleri, aleyhimde yazılan tutarsız bir yazıyı yayınlamanızdan dolayı kınıyorum. Benim savunduğum görüşleri sanki karşı çıkıyormuşum gibi tuttarsız ifadelerle dolu bir yazıyı hiç yakıştıramadım politikanıza. Herkes düşüncelerini ifade etmekte özgürdür ama bir dernek kişisel hedef gösteren yazılar yayınlıyorsa, o derneğin LGBTİ hareketine katkısı tartışılır. Ben, transseksüellik anlayışımı savunurken isim vererek hedef mi gösteriyorum? Herkes de benim yazıma istinaden konuyla ilgili karşıt düşünceleriini ifade eden yazılar yazabilir. Eğer kişiler hedef gösteriliyorsa, o yazı yayınlanmamalı. Bu da gösteriyor ki, Pembe Hayat Derneği de farklı görüşlere kapalı ve heteroseksist! Pembe Hayat Derneği'nin bile gerçek anlamda transfobinin ne olduğunu düşünmek istememesiyse akıl tutulması veya art niyetlilikten başka ne olabilir..?


Halil Kandok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder