16 Kasım 2016 Çarşamba

Gerçekler acıtırmış


Herhangi bir konuda düşüncelerimi ifade ederken, amacım kesinlikle birilerini yaralamak değil ki... Ben de bir LGBTİ olarak hissettiklerimi tecrübelerime dayanarak objektif bir şekilde ifade etmeye çalışıyorum. Amacım birilerini yaralamak olsa, sözlerimden önce kednimin yaralanması gerekmez mi? Yaralayan acaba kabul edilemeyen gerçekler mi? Mesela yazılarımın birinde "transseksüellerle kim evlenir?" derken,  "transseksüellerle kimse evlenmek istemez" demek istemiyorum ki; transseksüellerle içinde yaşadığımız heteroseksist sisteme göre ancak gizli eşcinseller, biseksüeller gibi kimlerin evlenebileceğini sorguluyorum. Transseksüeller transseksüel değil, kadın ve erkektir ve de herkes onlarla sorunsuz bir şekilde evlenebilir diye düşünmek, bu şekilde ifadelerde bulunmak kendimizi kandırmak ve çok ütopik değil mi günümüz koşullarında..? Umarım bir gün herkes biraz geçekçi gözlerle bakar hayata ve anlaşılırım diye umut ediyorum... Sanki bir de LGBTİ karşıtıymış gibi algılanıyorum; oysa gerçekleri görmezlikten gelen ve kabul edemeyen LGBTİ'ler kendi kendilerine karşıt olduklarını bir görebilseler... Benim objektif ve gerçekçi sözlerim LGBTİ'lerin birlik içersinde olmasına engel değil ki; aksine sağlam bir birliktelik sağlayacak gerçekçi uyaranlar. LGBT'lerin birlikteliğinin önündeki en büyük engel, kendi kafalarının içindeki gerçekçi olamayan düşünceler... Daha hala bedeniyle barışık bir transseksüelliği bile kabul edememiş durumdalar. Değişmenin önünde bir engel yoksa, doğal kalmak isteyene karışmak da ne oluyor ki..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder