21 Ekim 2016 Cuma

Homofobiyi bertaraf etmenin yolu açık eşcinsellik

Yorum yapmadan bana gelen bir mesajı paylaşacağım sizlerle açık eşcinsel olmanın insanların eşcinselliğe önyargılı bakış açılarını değiştirmeleri açısından.


"Halil kardeşim öncelikle seni çok takdir ettiğimi ifade etmek istiyorum. Çok büyük bir cesaretin var. Ben 23 yıl İstanbul'da yaşadım. Kardeşim ben kendimi bildim bileli eşcinsel ilişkilerden nefret ederim. Hala da öyleyim. Fakat seninle arkadaş ve kardeş olduktan sonra sizleri araştırmaya başladım. Sizin bu tercih sebeplerinizin tamamıyla yüce mevlanın yaratılış özelliğinden olduğunu okudum ve idrak ettim. Bugün sizleri hor gördüğüm için yüce mevladan ne kadar af dilesem faydasız. Benim 3 kızım var. Bunlar erkek olabilir ve içlerinden birinde bu cinsel eğilim olabilir. Bunu düşününce sizleri bugüne kadar hor gördüğüm için beni affetmenizi istiyorum. Seni ve Türkiyemizdeki tüm eşcinsel kardeşlerim önünde saygıyla eğiliyorum. Hepinizi şimdi çok biliyorum. Allaha emanet olun."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder