15 Eylül 2016 Perşembe

Son sevgilim queer çıktı!


Bayramda bulduğum ve 4 gün boyunca beraber olduğum yeni sevgilim bilinçsizce de olsa queer çıktı. İçinde bir kadınlık olduğu hissediliyor davranışlarıyla, sevgisiyle, yumuşaklığıyla falan ama ne kadın olmak gibi derdi var, ne de görüntüsüyle. Olgun yaşta ve sakallı. Kendini geç keşfetmiş ve LGBTİQ + ile bilgisi yok denilecek kadar az. Heteroseksüel evlilik geçirmiş yıllarca süren ve eşcinselliğini boşandıktan sonra keşfetmiş. Şu anda karşı cinse karşı cinsellik ve duygusallık babında bir antipatisi var. Benden önce tabiki de eşcinsel beraberlikleri olmuş ve tutkulu bir aşk yaşamış unutamayacağı ve unutması mümkün olmayacak. Bilinçsiz olmak, insanın kimliğinin arkasında durmamayı gerektirmiyor. Açık bir eşcinsel olarak yaşamıyor ama cinsel yönelimiyle, eşcinselliğiyle barışık. Hassas, karşısındakine karşı duyarlı, ilişkilerinde duygusallık da arıyor. Tek eşlilik taraftarı ama benim çok eşliliğimi kabul ediyor. Bundan önceki beraberliğim bu yüzden problemli olmuştu. Yaşlarımızın aynı olması ve erkek görünümlü olmaya dikkat etmek ikimizin ortak özelliği ve bu ilişkimize güç katıyor. Hayatımda ilk defa bir omuza başımı koyduğumda yastık gibi rahat hissettim. Tabiki de duyguların karşılıklı olması sevgiyi, arzuyu olumlu yönde tetikliyor ve bu da ilişkinin pratiğine hissedilir derecede yansıyor. Birbirimizden sıkılmayacak gibiyiz. Çünkü beraberliğimizi uzun vadeli de olsa, aynı evlerde yaşamayacağız heyecanın diri kalması için. Benim aynı anda onlarca sevgilimle aşklarımın on yıllarca sürmesinin altında yatan da zaten özgürlük; aynı evde yaşamamak, özgür bir cinsel hayat, kıskanmamak, onu mülkiyetinde görmemek, hayat biçimine müdahale etmemek, vesaire... Benim tarzıma uymayıp da gidenlere teşekkür ediyorum başımı ağrıtmadıkları için. Zaten diş geçiremeyeceklerini, yani bana söz geçiremeyeceklerini, özgürlüğümü kısıtlayamayacaklarını, kendilerine benzetemeyeceklerini anlayınca gidiyorlar... Biri gider, biri gelir; sadece isimleri değişik olabilir, tipleri değişik olabilir, huyları değişik olabilir... Değişiklikler de bir zenginliktir zaten benim için... İnsanın içinde yumuşak duygular barındıran erkeksi sevgilisinin olması çok keyifli... Erkek erkeğe..! Travestilerle beraberliği asla tasvip etmiyor. Bir keresinde buluştuğu erkek 5 dakikalığına diğer odaya geçip döndüğünde, gördükleri karşısında şok olup mekanı terk etmiş. "Ben sana kadın kılığına mı gir dedim" demiş. Travesti de, "Sen hoşlanırsın zannettim" demiş. Yaa, işte böyle bir şey hayat... LGBTİ'ler heteroseksistçe düşünüp zannediveriyorlar ama yanılabiliyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder