24 Eylül 2016 Cumartesi

Heteroseksizme inat yaşasın cinsiyetsiz bir dünya!

Penisli kadınlar, vajinalı erkekler vardır!
Erkek hamile kalır mı kalır!


İki transseksüelin çocuğu oluyor...
Yani kadınken erkek olan, erkek iken kadın olan transseksüel çiftin çocuğu oluyor...
Nasıl mı..?
Transsekseül olanlar bireyler biyolojik özelliklerini hadım etmiyorlar çünkü...
Yani kadın transseksüel biyolojisini koruyor, erkek transseksüel biyolojisini koruyor...
Ve...
Trans erkek, çocuk doğuruyor...
Evet trans erkek doğal yapısını, yani kadınlık biyolojisini, özelliklerini muhafaza ediyor ve erkeklik biyolojisini, özelliklerini muhafaza eden trans kadından hamile kalarak çocuk sahibi oluyorlar...
Tuhaf mı; kesinlikle hayır.
Bizim transseksüellere sorsan şizofren bir durum; nasıl bir erkek hamile kalır da çocuk doğurur..?
Kafalar ne zaman basacak acaba kişilerin toplumsal cinsiyete uymayan, yani bildiğimiz anlamdaki erkeklik ve kadınlığa oymayan cinsel kimliklerin de olduğunu, bunları değiştirmenin hiç de lüzumu olmadığını, bildiğimiz anlamdaki erkeklik ve kadınlığın heteroseksizmin bir dayatması olduğunu, bildiğimiz anlamdaki erkeklik ve kadınlık dışındaki cinsel kimliklerde de mutlu olabileceğimizi, aslında doğuştan getirdiğimiz özelliklerimizi deforme etmenin hiç de sağlıklı olmadığını..?
Sonra da Halil transfobik oluyor...
Acaba bedeniyle barışık olamyan LGBTİ'ler mi söz konusu?
Ötekinin ötekisi olmamın sebebi, Batı'da şu anda örneklerini yaşadığımız LGBTİ anlayışını savunmam, başka hiçbir şey değil. Ben bu konuda lahana değilim, yani bir şeyleri bir tarafımdan dürütmüyorum.
Bırakın artık şu her LGBTİ'nin biricik olma ayaklarını...
Heteroseksizme adapte olmaya çalışıyorlar, adına biriciklik diyorlar.
Nasıl biliyorsanız öyle devam edin demekten başka yapabileceğim de hiçbir şey yok ama düşüncelerimi ifade özgürlüğü kapsamında sonuna kadar kullanacağım ve yaşasın cinsiyetsiz bir dünya diyorum heteroseksizme inat.
Penisli kadınlar, vajinalı erkekler vardır!

Haber aşağıdaki gibi...

İki trans birey çocuk sahibi oldu
Dünyanın en modern ailesiyle tanışmaya hazır mısınız. Eskiden kadın olan bir trans birey, eskiden erkek olan bir kadından çocuk sahibi oldu.
Erkek olup Fernando ismini alan genç adam, kadın olup Diane ismini alan sevgilisiyle bebek sahibi oldular.
Ekvador'da yaşayan çift Güney Afrika'da bu şekilde çocuk sahibi olan ilk çift. Fernando hamilelik için yaptırdığı kan testini ilk önce annesine yollamış.
"Telefonla annemi aradım ve ayakta olup olmadığını sordum. Oturmasını söyledim. Ona hamile olabileceğimi söyledim. Kan testinin sonuçlarını yolladım ve bir doktor arkadaşına yolladı. Sonucun pozitif olduğunu duyunca mutluluktan ağlamaya başladım. Mutluluk, korku hepsi bir aradaydı. Çok güzel bir andı. Hiç böyle hissetmemiştim. Çok mutluyum gerçekten." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder