12 Haziran 2016 Pazar

Kirlilik doğaldır!


Açık bir eşcinsel olduğum için ahlaksızım, mahremiyetsizim, sapığım, hastayım, günahkarım, hatta kirliyim, vesaire..! Çok merak ediyorum diğerleri nasıl temiz kalabilmiş..? Cinsel yönelim veya cinsiyet kimliklerini iptal mi etmişler? Sanırım iki yüzlü ve samimiyetsiz olmak, kendilerini pürü pak hissettiriyor. Olsun! Benim vicdanım temiz ve rahat ya; heteroseksizmin temizliğinden daha temiz bence bu... Benim temizlik anlayışım dürüstlük, olduğum gibi görünmektir... Yapıma inanıyorum ve inandığım biçimde yaşıyorum; birileri gibi değil; kendim gibi, özüm gibi...! İnsan netlikten, açıklıktan, şeffaflıktan neden rahatsız olur..?! İç barışsızlık, özgüvensizlik, hazımsızlık, aidiyet kaygısı, dışlanma korkusu, aşağılık kompleksi vesaire... Hayatımızı nasıl yön vereceğimiz kendi elimizde... Manasız eleştiri yerine falan kendimizi geliştirsek daha iyi olmaz mı? Hayatı çözmek ve anlamak çin doğaya bakmak yeterli... Birazcık aklımızı ve mantığımızı çalıştırırsak, gerçeklerde bulabiliriz doğruları... Elle tutulur, gözle görülür bilimsel gerçeklerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder