11 Mayıs 2016 Çarşamba

Bu yılki Eurovision'da eşcinselliğe dair bir atraksiyon yok şimdilik

Freddie - Macaristan

Eurovision'un ilk yarı finali gerçekleştirilmiş.
Banttan hızlı hızlı geçmeye karar verdim yarışmayı.
Yunanistan'ın rap'le etnik müziği birleştirdikleri şarkılarını sevdim ama finale kalamayanlardandı.
Macaristan'ın şarkıcısı çok yakışıklıymış. Finale kalmasının sebebi kesin görselliğidir. Yoksa şarkısının bir özelliği yok. Fotoğraflarına baktım, çocuk tarz biri de...
Hırvatistan hakkıyla kalmış finale.
Hollanda'nın şarkısının da ilginç bir tarafı yok.
Finale kalan Ermenistan da diaspora sayesinde kalmıştır kesin. Çok vasat bir şarkı. Şarkıcı iyi ve güzel ama o kadar sadece.
San Marino adına yarışna Serhat Hacıpaşalıoğlu finale yakışır bir nitelikte bir şarkıyla yarışmış ama finale kalamayanlardan. Bu adam da yaş aldıkça karizmatikleşenlerden...
Finale kalan Rusya'nın şarkısı Eurovision'luk bir şarkı... Sahne görselliğini de iyi tasarlamışlar...
Finale kalsalar da Çeklerin şarkısını beğenmedim.
Finale kalan Kıbrıs da fena değil şarkıcısıyla falan...
Avustruya da çok tipi bir Eurovision şarkısıyla katılmış. Finale kalsa da hiç beğenmedim şarkıyı.
Estonya'nın şarkcısı da fena değilmiş...
Azerbaycan eh işte!
Karadağ'ı da beğenmedim. Bu yıl şarkılar çok mu kötü ne?
İzlanda da tipik yöresel tınılar taşıyan soğuk şarkılarından biriyle katılmış...
Bosna Hersek de finale kalmayı hak edenlerdenmiş. Hatta en çok onların şarkısını sevdim sanırım. Ama finalde yoklar.
Malta'yı da beğenmedim.
İlk sırada yarışan beğenmediğim Finlandiya bir çok şarkıdan daha iyiyimiş.

Bakalım ikinci yarı finaldeki şarkılar nasıl olacak..?
Bu arada eşcinseliğe dair bir atraksiyon yoktu yarışmada.

Kıbrıs
Estonya


Freddie - Macaristan








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder