2 Nisan 2016 Cumartesi

Günler aylar geldi geçti..!


Ben bir müzik insanıyım müzisyen olmasam da... Müziği müzisyemlerden bile daha çok sevdiğim tartışma konusu bile olamaz... Müzikle yatıyor müzikle kalkıyorum çünkü. Bu çocukluğumdan beri böyleydi. Hal böyle olunca çocukluğumun TRT günlerinden beri her şey beynime kazındı, her şarkı beynimde yer edindi ve bu şarkılara dair her unusr hücrelerimin bir parçası haline geldi ve bunlarla ilgli her şey duygulandırıyor beni. Aydın Tansel hiç öyle takip ettiğim bir sanatçı olmadı. Ama çocukluğumun marşlarından biriydi "Güner Aylar Gelip Geçer" şarkısı... Bu şarkıyı çok sevdiğimi bile hatırlamıyorum ama her duyduğumda sanki benim bestemmiş gibi gelir. Çünkü müziği çok sevdiğim için, müziğe dair duyduğum her şey hatıralarımın değerli bir parçası haline geliyor. Bu sabah Aydın Tansel'e ait günlerin gelip geçtiğini okudum ve üzüldüm, inanın üzüldüm. Sanatçıların popülerliğini yitirdiklerinde veya aktif günleri sonunca bir köşede kalmaları, sonra hayattan göçüp gitmeleri çok dokunuyor bana. Şakılarıyla hayatta tutunmaya çalışırken o şarkıların sahiplerine hiç sahip çıkmıyoruz. Şarkılar, müzik sadece duygularımız depreşince, duygularımızı yatırştırdığımız bir unsur olmamalı. Müzik olmasaydı, benim için hayat olmazdı. O kadar değerli bir yaşam parçasına yaşadığımız sürece itina göstermeliyiz bence... Güle güle Aydın Tansel...

Aydın Tansel'in özel hayatına dair hiçbir şey bilmiyordum biliyor musunuz..? Çok kısa süreli bir evlilik yaşayan sanatçı besteciliğinin yanı sıra sümerologmuş da.

https://www.youtube.com/watch?v=qp30T_9CZv0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder