11 Nisan 2016 Pazartesi

Bohem Androgay!


Facebook künye bölümünde "kendinizi tanımlayın" demiş de...
İnsan bastırdığı ve ötekileştirilen kimliğini pörtlettiği gibi, yapısına uygun taraflarını da dile getirmek isteyebiliyor kimliksel anlamda...
Benim hamurum eşitlik ve özgürlükle karıldığı gibi sanata, spora, doğa bilimlerine ve yaşam boyu öğrenmeye inananan bir iletişim misyoneriyim de...
Boş durmayı hiç sevmememe ve zaman yetersizliğine rağmen, kapitalist siteme hizmet ederek sömürülmeye ve zamanımı boşa harcamaya karşı olduğum için işçi olarak çalışmayı da hiç sevmiyorum... Yani bohem yaşam tarzını benimsiyorum. Yani hayatımı sanat ve sanatla alakalı şeylerle geçirmeyi seviyorum.
Cinsel yönelimim eşcinsel ama cinsiyetsiz bir eşcinselim, yani androjenim.
Ben daha önce androgay diye bir tanım duymamıştım. İnternete baktım, varmış böyle bir kelime. Olması da iyi oldu; yoksa belki de yanlış bir birleştirme olur diye kullanmayabilecektim.
Kimliğimi kısaca özetlersek; Bohem AndroGay!
Zaten cinisyetsiz eşcinsel olarak tanımlıyordum kendimi...
Bu kelime cuk oturdu bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder