1 Nisan 2016 Cuma

Blue Jean tekrar gençleşti


Bu gün spora giderken ne gördüm biliyor musunuz..? Blue Jean dergisini tekrar genç halinde... Bundan önceki iki sayıda yaşı büyümüştü ve olgun bir dergi olmuştu ya... Sanırım talep görmedi... Olsun... Dergi eskisi gibi, yani genç haliyle ama hiç yenilik olmadığı gibi, sayfa sayısı da o kadar azalmış ki, ek olsa bundan daha fazla sayfası olurdu... Gerçekten biraz daha ciddi hale getirilsin Blue Jean genç halinde... Ama gene de 50 poster vermesi çok güzel... Eskiden olsa bu kadar posteri aynı anda görsem çıldırırdım herhalde. Biliyor musunuz..? Bundan sonra Blue Jean'i her halükarda alacağım artık... Bilmem, sanki genç haline veda edince üzülmüştüm... Ona dokunmak bile yeterli benim için. Hem poster de biriktireceğim bundan sonra; çünkü dönemin yıldızlarının poster albümünü yaparım böylece... Nasıl bir ruh hali benimki de bilmiyorum.. 50 yaşına geldim ama ruhum hala 14'lük dergi heyecanında... Benim gibi değişken, olgun genç ruhlu dergi Blue Jean...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder