20 Mart 2016 Pazar

Travestinin adı bile yok!

Ülkemizde büyük şehirlerde canlı bombalar patlıyor... İnsanlar ölüyor... Bunun adı terör...
Hayat devam ediyor...
Kim bütün bu olanların sorumlusu..?
İnsanlar birbirinden bağımsız yaşamadıklarına, bütünün birer parçası oladuklarına göre... Hepimiz sorumluyuz...
Hayatı güzelleştirmek adına çıkarlarımız olmadan da bir şeyler yapmaya çalışıyor muyuz..?
Olaylardan direkt sorumlu olmasak da, olayların geldiği noktaya kadar olan süreçteki duyarsızlığımız da bize sorumluluk yüklüyor...
"Bana ne diyen" bir insanlık gelişememiştir...
Ve kabak bir gün herkesin başında patlayabilir düzeni sağlamaya katkı sağlanmadığı sürece...
Hayat devam ediyor... Çünkü terör veya olumsuz olaylar ne sadece bu coğrafyada oluyor, ne de dün veya bugün...
Ancak yanıbaşımızda olunca irkiliyoruz biraz...

Kefene sarılmış tabutta bir insan bedeni...
Uzun boylu...
Bir travesti...
Kaç kişi irkildi..?
Kaç kişi sorumluluk hissetti bu cinayette..?
Evet cinayet...
Bir travesti bir erkek tarafından öldürülüyor...
Bu bir nefret cinayetidir...
Kurban travesti olmasaydı, büyük ihtimal yaşıyor olacaktı...
Travesti cinayetlerine ne kadar münferit olay gibi bakılsa da hiç de öyle değil..
Bir travesti, bir travesti olduğu için öldürülüyor...
Çünkü travesti insan yerine koyulmuyor...
Çünkü travesti devlet tarafından korunmuyor..
Çünkü tarvestinin yasalarda yeri yok...
Çünkü travestinin adı bile yok..!
O bir travesti...
Öteki...
Erkekten dönme...
Ha varlığı, ha yokluğu... Hatta yokluğu daha iyi...
Aileler falan genellikle sevinmiyorlar mı travesti çocukları öldürüldüğü zaman kurtulduk diye..?
Çünkü travesti, ailelerin yüz karası, toplumun yüz karası..!

Canlı bombalar patlıyor, insanlar ölüyor.... İrkliyoruz...
Travestiler de öldürülüyor ama irkilmiyoruz...
Travesti de masum bir insan değil mi?
Benim, bizim dünyamızda bombalar göz göre göre patlatılıyor sürekli ve ölüyor travestiler ama bir şeyler yapılıyor mu bilmiyorum... Kimsenin günahını almayayım ama bir şeyler yapılmıyor...
Bakınız, travestilerin, eşcinsellerin öldürülmesi de insan ölümüdür ve sessiz kalınan ölümlerdir...
Ben irkiliyorum travesti ölümleri karşısında...
Çünkü ben de bir travestiyim ve eşcinsellerin, travestilerin ne zaman nefret cinayetine kurban gidecekleri hiç belli değil...
Bombalar patlayıp duruyor "bizim camia"mızda ama önmeler alınıyor mu bilmiyorum; KİMSENİN GÜNAHINI ALMAYAYIM GENE DE!!!
Ama bir şey yapılmıyor da, yapılacağını da sanmıyorum bu konuda.
Dikkatli olmalıyız...
Kimin ne zaman saldıracağı hiç belli olmaz çünkü...
Yapabildiğimiz ve yapabileceğimiz tek şey dikkatli olmak zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder