18 Şubat 2016 Perşembe

"İşte Benim Stilim"de Bahar fıtınalar estiriyor


"İşte Benim Stilim" yarışmasını yeni sezonunda iki gündür izliyorum. Heyecan yoktur diye izlemiyordum. Fırtınaymış oysa. Belki Bahar olmasa sıradan bir yarışma olacak. Her sözüyle, her davranışıyla tavan yaptırıyor programa. Zekasıyla veya aklıyla resmen dalga geçiyor gibi herkesle. Hani ilk programda bayılıyordu jüri falan Bahar'a. Ne oldu, fazla mı geldi? Dün Nur Yerlitaş'ı çileden çıkardı, bugün de modacı Hakan'ı... Hakan'ın tehdidine öyle bir cevap verdi ki... "Bildiğim kadarıyla burada hiç kimsenin birbirini tehdit etme hakk yok" dedi. Jüri şoklara girdi. Nur Yerlitaş hala konuşmuyor mu Bahar'la, konuşAmıyor mu belli değil. Çünkü Bahar'ın her söze çıldırtıcı şekilde verebileceği bir cevabı var. Diğer yarışmacı ağlayıp yarışmayı terk ederken, bunun numara olduğunu anladığı için gülerek "Çok iyi oldu" demesi de... Bayıldım bu kıza gerçekten. Jüri hep haddini bildirmekten bahseder yarışmacılara ben bildi bileli. Hep yarışmadan elemekle tehdit ederler yarışmacıları mesela. Dün Nuryerlitaş Bahar'a sıfır puan verdi öfkesine yenilip. Ne bu gerçekten? Raiting yapmak amacıyla mı sadece? Aslında böyle cin gibi yarışmacılar olacak ki, yarışmaya biraz daha heyecan gelsin. Bahar bence jürinin bugüne kadar yarışmacılara yaptıklarının intikamını alıyor sanki. Sunucu da Bahar'a bir fırça attı diyebiliriz. Yarışmanın kurallarından bahsetti ama Bahar yarışmaya eğlenmeye geldiğini, diğer yarışmacılar gibi bir hedefinin olmadığını ve kendisinden de böyle şeyler beklenmemesi gerektiğini söyledi. Sunucu Öykü Serter, Bahar'ı belki de çok iyi anlattı diyebiliriz. "Sen değişen duygu durumuna göre davranıyorsun ve kimse seni anlayamıyor." Çok doğruydu ama olması gereken de bu değil midir? Bahar'ın yaşanılanlara üzüldüğünü ve ağladığını söylemesine Ivana Sert ve Yerlitaş inanmadılar. İvana Sert, "Üzülseydin arkadaşına su verirdin" dedi. Bahar, "Su yoktu ki" dedi. Nur Yerlitaş'a da "Ağladığımın gerçek olduğuna inanmanız için tansiyonumu mu ölçmeniz gerekiyor?" dedi. Nur Yerlitaş'ın cevabı, "Ben senin gibisini görmedim"... Çok heyecanlı bu sezon "İşt Benim Sitilim" Bahar'la...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder