22 Şubat 2016 Pazartesi

Bazı yazılarım Radikal Blog'dan yayınlanmadan niye kaldırılıyor?


Radikal Blog'da bazı yazılarım yetkililer tarafından yayınlanmadan taslaklardan siliniyor...
Çok da, hatta hiç de önemli değil...
Radikal Blog olmasaydı ne olacaktı...
Çünkü ben yazılarımı zaten kişisel bloğumda yayınlıyorum.
Radikal Blog'un daha çok kişiye sesimi duyurması açısından önemli olmasından dolayı, bazı yazılarımı yayınlanmamasından rahatsızlık duymuyorum.
Haklı olabilirler...
Sonuçta ben bir yazar değilim...
Sadece düşüncelerimi ifade ediyorum.
Yayınlanmama sebebi belki konusu basit olduğundandır, diyeceğim ama...
İmla hatası desem; en asgari düzeyde tutmaya çalışıyorum...
Müstehcen desem alakası yoktu en son kaldırılan yazımın...
Siyasi içerikli zaten genelde yazmıyorum gibi, ki zaten yayınlanmayan yazılarımın siyasetle alakası yoktu...
Acaba beni mi düşünüyor Radikal Blog;
Sen çok iyi bir yazarsın, lütfen kaliteni düşürecek yazılar yazma, mı demek istiyor bazı yazılarımı kaldırarak... Ama bazılarına basit gelen şeyler hayatımda yer bulabildiği için, benim için önemli ki dile getiryorum. Çünkü benim hayatım bireysellik ve özgürlük üzerine kurulu. Kimseye zarar vermediği sürece içimden geldiği gibi davranıp basitleşebilirim...
Acaba diyorum bazı yazılarım birilerini rahatsız edeceği için, bazı kişiler güvenlik şemsiyesi altında mı tutuluyor..?
Ama hakaret içermiyor ki yazılarım... Benim eleştirilerim zaten asla birisini yerden yere vurmak için olamaz...
Belki üzmüştür beni olan bazı şeyler, belki de mutlu etmiştir ki, o yüzden konuya değinmişimdir...
Ama son yazılarımdan biri, sanırım gündeme fazla magazinsel geldi, diye düşünüyorum.
Ama kaldırılmak yerine gündem akışına dönünce yayınlanabilirdi, diye düşünüyorum.
Sanırım anlatımım da zayıftı, ama yok yok bu da olamaz...
Her neyse, dediğim gibi takmıyorum yazılarımın yayınlanıp yayınlanmamasını...
Ben Radikal'i her haliyle seviyorum...
Gerçekten yanlış anlaşılmasın; üzülüp de yazılarımın neden yayınlanmadığını öğrenmek istediğim falan zannedilmesin; konu yokluğundan değindim, diyelim..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder