30 Aralık 2015 Çarşamba

Kalbimi kıramazlar ki öfkeleneyim


Kalbimi kıranlara hiç öfkeli değilim. Çünkü benim kalbimi kırabilecek bir insan çıkmadı daha karşıma. Ben kırılmam, gerektiğinde çoturt kırarım... Kırmıyorsam, sinek vızıltısıdırlar daha. Beni anlayamazsın-ız. Çünkü ben bile anlayamadım daha kendimi... Çünkü ben bildiğin insanlardan değilim. Çünkü ben hiçbir kurala uygun değilim. Kendimi koruyacak ve hayatta sağlam şekilde kalabilecek şekilde değişken ve adaptasyon özelliğim vardır. Hayatta her şeyi ve herkesi anlıyorum ve o yüzden takmıyorum kafaya. Eğer taktığım bir şey varsa, kedimle ilgilidir, kendi yanlışlarımla ilgilidir, kendi hesaplaşmalarım vardır... Hayat böyle mi dedin? Görmez miyim, bilmez miyim ben hayatı; bi' herkesin kendini hapsettiği kuralcı bir hayat var, bir de benim yeryüzünü uzaya çevirdiğim özgür ve zamansız hayatım... Gör biraz diyerek bana akıl ve ders vermeye kalkma. Ben insanlardan her şeyi bekleyen biriyim. O yüzden hiç kimse ve hiçbir şey beni şaşırtmaz. Kendimden başka hiç kimseye güvenmem çünkü. Kendime bile güvenmiyorum ki herkes bana güvenebileceği halde... Çünkü hayat değişken; ruh da değişiyor haliyle. Gitmek konusuna gelince... Hiç kimsenin kalmasını istemiyorum ki... Gelsinler ve gitsinler ki, yenilerine yer açılsın! Umut dolu bir hayat için, deneysellikten daha güzel ne olabilir ki... Korkma canım, ben hiçbir zaman ortada kalmam. Çünkü benim hamurum yalnızlıkla karıldığı için, yalnız yaşamayı sevenlerdenim. Fiziksel kalabalıkları hiç hazzedemem. Zaten yeterince kalabalık mevcut. Geliyorlar ve gönderiyorum... Beni hiçbir karakter bambaşka yapamaz. Ben bambaşkayım zaten. Ben hiçbir zaman insan odaklı yaşamadım ki birileri beni ortada falan bırakarak aklımı başıma getirsin, daha katı hale soksun.. Yok öyle bir şey. Benim içimde ne varsa, dışıma aynı şekilde yansımaya devam eder. Sevgi varsa sevmeye devam ederim; sevgimi kullanmayı beceremeyen varsa, herkesin kendi sorunu. En iyi yaptığım şey, kendimi korumak adına insanlarla aramdaki mesafeyi iyi ayarlamamdır. İnsan sarrafıyımdır ama nezaketi elden bırakmamam, beni saf zannettirebilir ve bazı şeyleri görmezliken gelmem, insanların kendilerini akıllı zannettiren aptal konumlara düşürebilir. Mesafelerime çarpabilir insanlar ve kendilerini kötü hissedebilirler o anda iyi niyetimden dolayı hiç beklemedikleri için . Biliyor musun-uz, daha beynimin içine giren birisiyle hiç karşılaşmadığımdan, yelkenleri hiç suya indirmemişimdir. Fiziksel dünyada fiziksellikten öteye geçemedi hiç kimse anlayacağın-ız. Oysa kimya diye bir şey var değil mi, metafizik diye bir şey var... Değişkenliğe gelince... İnsanlar ne şaşırtabilir beni ne de değişmeme sebep olabilirler; ben değişken bir insanım zaten; saniyem saniyeme uymayabilir; evrensel etkileşimlerle yaprak gibiyimdir. Üzülmelerin insana mutluluktan daha fazla yarar sağlamasına gelince... Birilerine itici kuvvet etkisi yapabilir olumsuzluklar... Ama... Dedim ya.. Ben birileri veya bir şey odaklı yaşamıyorum ki.. Benim yarışım kendimle... Ölmeden daha çok ne öğrenebilirim, hayata ne katabilirim derdindeyim. Derdim kendimle olsaydı, dünyanın en dertsiz insanı olurdum.

Astroloğun İkizler burcuna tavsiyesine cevaben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder